REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

W promocję polskiej wódki na świecie powinni być zaangażowani nie tylko producenci

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 31-03-2014, 11:56
W promocję polskiej wódki na świecie powinni być zaangażowani nie tylko producenci
Andrzej Szumowski, prezes Stowarzyszenia Polska Wódka oraz wiceprezes Wyborowej SA fot. PVA

W promocję polskiej wódki na świecie powinny być zaangażowani nie tylko producenci, ale też m.in. agencje rządowe, instytucje kulturalne i dyplomacja - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Andrzej Szumowski, prezes Stowarzyszenia Polska Wódka (Polish Vodka Association PVA).

REKLAMA

- W promocję polskiej wódki - ograniczę się tu tylko do tej kategorii - powinni być zaangażowani nie tylko producenci, ale też wyspecjalizowane agencje rządowe, i to nie tylko Agencja Rynku Rolnego czy PAIiIZ czy Agencja Rozwoju Przemysłu, a zważywszy że polska wódka jest elementem naszej kultury i tradycji chętnie widziałbym zaangażowanie Instytutu im. Adama Mickiewicza czy Polskiej Organizacji Turystycznej. Akurat te dwie agencje rządowe rozumieją ważność łączenia w pakiet kultury, atrakcji turystycznych z polskimi, rodzimymi markami - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Andzrzej Szumowski.

- Także zaangażowanie polskiej dyplomacji, poprzez fakt pojawienia się polskich alkoholi w rezydencjach ambasadorów, w polskich ambasadach przy okazji organizowania różnych wydarzeń, świąt narodowych,. Takie wydarzenia to okazja do promowania także innych polskich produktów spożywczych np. wędlin, soków, przetworów owocowo-warzywnych, mleka itd. nie tylko polskiej wódki - dodaje.

Szumowski mówi też, że Stowarzyszenie Polska Wódka prowadzi rozmowy z tymi instytucjami w sprawie promowania Polskiej Wódki na świecie.

- Ostatnio odbyliśmy spotkanie z kierownictwem Instytutu im. Adama Mickiewicza i wspólnie zostaliśmy poinformowani o planowanych wydarzeniach w 2014 roku i 2015 roku na świecie. I w tej chwili przygotowujemy nasze stanowisko gdzie moglibyśmy zaistnieć obok albo wspólnie. Bo przykładowo duże wydarzenie kulturalne promujące polską kulturę czy sztukę w dowolnym miejscu na świecie przyciąga elity danego regionu czy kraju, grupy opiniotwórcze, media i również tym samym zwykłych konsumentów - mówi prezes PVA.

- To znakomita okazja do szczególnego wyeksponowania polskich produktów, a najłatwiej jest oczywiście przy tego typu wydarzeniach eksponować produkty spożywcze podczas towarzyszącej gali. I aż prosi się stworzenie takiej symbiozy pomiędzy działaniami służącymi promocji Polski, a promocji konkretnych produktów czy kategorii produktów - dodaje.

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • obserwator 31-03-2014, 15:22:
no może pan prezes by zaczął od np. nie pozowania do zdjęcia na tle whiskaczy, Finlandii i chivasów i tym podobnych trunków .....
  • Adam 31-03-2014, 15:04:
Protasiewicz , Karski , Kręcina na abasadorów Polskiej wódki .

Zobacz wszystkie komentarze (2)

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (21 958) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH