Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

W promocję polskiej wódki na świecie powinni być zaangażowani nie tylko producenci

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 31-03-2014, 11:56
W promocję polskiej wódki na świecie powinni być zaangażowani nie tylko producenci
Andrzej Szumowski, prezes Stowarzyszenia Polska Wódka oraz wiceprezes Wyborowej SA fot. PVA

W promocję polskiej wódki na świecie powinny być zaangażowani nie tylko producenci, ale też m.in. agencje rządowe, instytucje kulturalne i dyplomacja - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Andrzej Szumowski, prezes Stowarzyszenia Polska Wódka (Polish Vodka Association PVA).

- W promocję polskiej wódki - ograniczę się tu tylko do tej kategorii - powinni być zaangażowani nie tylko producenci, ale też wyspecjalizowane agencje rządowe, i to nie tylko Agencja Rynku Rolnego czy PAIiIZ czy Agencja Rozwoju Przemysłu, a zważywszy że polska wódka jest elementem naszej kultury i tradycji chętnie widziałbym zaangażowanie Instytutu im. Adama Mickiewicza czy Polskiej Organizacji Turystycznej. Akurat te dwie agencje rządowe rozumieją ważność łączenia w pakiet kultury, atrakcji turystycznych z polskimi, rodzimymi markami - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Andzrzej Szumowski.

- Także zaangażowanie polskiej dyplomacji, poprzez fakt pojawienia się polskich alkoholi w rezydencjach ambasadorów, w polskich ambasadach przy okazji organizowania różnych wydarzeń, świąt narodowych,. Takie wydarzenia to okazja do promowania także innych polskich produktów spożywczych np. wędlin, soków, przetworów owocowo-warzywnych, mleka itd. nie tylko polskiej wódki - dodaje.

Szumowski mówi też, że Stowarzyszenie Polska Wódka prowadzi rozmowy z tymi instytucjami w sprawie promowania Polskiej Wódki na świecie.

- Ostatnio odbyliśmy spotkanie z kierownictwem Instytutu im. Adama Mickiewicza i wspólnie zostaliśmy poinformowani o planowanych wydarzeniach w 2014 roku i 2015 roku na świecie. I w tej chwili przygotowujemy nasze stanowisko gdzie moglibyśmy zaistnieć obok albo wspólnie. Bo przykładowo duże wydarzenie kulturalne promujące polską kulturę czy sztukę w dowolnym miejscu na świecie przyciąga elity danego regionu czy kraju, grupy opiniotwórcze, media i również tym samym zwykłych konsumentów - mówi prezes PVA.

- To znakomita okazja do szczególnego wyeksponowania polskich produktów, a najłatwiej jest oczywiście przy tego typu wydarzeniach eksponować produkty spożywcze podczas towarzyszącej gali. I aż prosi się stworzenie takiej symbiozy pomiędzy działaniami służącymi promocji Polski, a promocji konkretnych produktów czy kategorii produktów - dodaje.

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • obserwator 31-03-2014, 15:22:
no może pan prezes by zaczął od np. nie pozowania do zdjęcia na tle whiskaczy, Finlandii i chivasów i tym podobnych trunków .....
  • Adam 31-03-2014, 15:04:
Protasiewicz , Karski , Kręcina na abasadorów Polskiej wódki .

Zobacz wszystkie komentarze (2)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 809) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.