Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

W ramach ekoakcji zebrano 4 tony opakowań po piwie

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 30-08-2014, 12:38

Uczestniczy EKOakcji zorganizowanej przez Carlsberg Polska zebrali łącznie podczas trzech imprez wakacyjnych prawie 4 tony kubków i puszek po piwie. Carlsberg Polska w ten sposób zachęca Polaków do segregacji opakowań.

Firma zorganizowała tego lata po raz piąty EKOakcję pod hasłem „Daj śmieciom kosza".

- Poprzez tę inicjatywę zachęcamy do odpowiedzialnego zachowania wobec środowiska, segregowania i sprzątania po sobie zużytych opakowań, by zabawy odbywały się w rytmie eko. Cieszymy się, że również w tym roku akcja została przyjęta z dużym entuzjazmem. Mamy nadzieję, że zaszczepiliśmy w uczestnikach wakacyjnych imprez ekologiczne nawyki - mówi Jagoda Jastrzębska, Kierownik ds. Rozwoju Odpowiedzialnego Biznesu w Carlsberg Polska.

W 2010 roku, podczas I edycji EKOakcji „Daj śmieciom kosza", uczestnicy letnich wydarzeń zebrali łącznie ponad 100 tys. kubków po piwie. Podczas ubiegłorocznych koncertów w EKOStrefach Carlsberga zebrano ponad 5 ton opakowań po piwie.

Akcja jest realizowana przez Carlsberg Polska od 2010 roku, odbywała się podczas wielu dużych imprez plenerowych i koncertów, m.in. takich jak: Dni Miast, Przystanek Woodstock, Euro 2012, koncerty gwiazd takich jak Iron Maiden czy Metallica.

Jej celem jest edukacja na temat recyklingu oraz zachęcanie do dbania o tereny zielone, rekreacyjne i do sprzątania po sobie. Uczestnicy imprez w ramach EKOakcji zbierają zużyte opakowania po wypitym piwie z terenu wydarzenia, w zamian otrzymując symboliczne ekoupominki.

W tym roku program był realizowany podczas trzech dużych imprez wspieranych przez marki z portfela Carlsberg Polska: Ostróda Reggae Festival, gotyckiej imprezy Castle Party w Bolkowie i na XX Festiwalu Słowian i Wikingów na Wyspie Wolin.

Carlsberg zachęca też do odnoszenia butelek zwrotnych do punktów handlowych.

W tym roku Carlsberg Polska rozpoczęła kampanię dedykowaną butelce zwrotnej „Weź mnie w obroty", której partnerem merytorycznym jest Fundacja Nasza Ziemia. Celem kampanii jest stworzenie pozytywnego trendu związanego z oddawaniem butelek zwrotnych do sklepu oraz zwiększenie wiedzy Polaków na temat ekologicznego charakteru butelki, możliwości jej wielokrotnego wykorzystania, a tym samym zatroszczenie się o środowisko naturalne.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 394) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH