Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Warka podsumowała działania wspierające kibiców podczas mistrzostw

  • Autor: portalspozywczy.pl/pr
  • Data: 07-08-2018, 16:36
Warka podsumowała działania wspierające kibiców podczas mistrzostw
fot. materiały prasowe

Przez kilkanaście tygodni Warka przeżywała wraz z kibicami najważniejszy piłkarski turniej czterolecia, rozdając miliony biało-czerwonych chust, które stały się modnym gadżetem wśród fanów. Biało-czerwone chusty to jedna z nagród w trwającej do końca lipca loterii Warki. W ten sposób marka rozdaje ich aż 2 mln, a dodatkowo do wygrania są też 4 mln piw. Chusty pojawiały się także przed meczami reprezentacji w czterech polskich miastach. We Wrocławiu, Chorzowie, Poznaniu i Warszawie fani otrzymali blisko 100 tysięcy takich gadżetów, które można było zobaczyć na trybunach, wokół stadionu, a także na balkonach okolicznych mieszkań.

Same przygotowania do turnieju, specjalnie dla Warki, relacjonowała „Drużyna na 5”, złożona z twórców popularnego kanału YouTube „5 sposobów na” - Artura „Arcziego” Olszewskiego, Przemysława „Primosza” Śliwińskiego, Marcina „Klamer” Radziwonia, Tomasza „Abiego” Obary i Sebastiana „Sztaby” Bajona. Ekipa youtuberów przez ponad dwa miesiące przygotowywała kibiców na futbolowe emocje, a w trakcje turnieju wyruszyła do Moskwy i zdawała relację z podróży oraz meczu Polska – Senegal. W materiale, który ma już 2 mln wyświetleń pokazali jak stolica Rosji żyje mistrzostwami, rzucali wyzwania kibicom z innych krajów, a także z trybun wspierali „biało-czerwonych”. Związane z kibicowaniem materiały „Drużyny na 5” zanotowały już łącznie ponad 8 mln wyświetleń.   

– Tak ważna i widowiskowa impreza piłkarska zdarza się raz na cztery lata, tym bardziej cieszymy się, że mogliśmy uczestniczyć w tym piłkarskim święcie i wspierać fanów w dopingowaniu naszej drużyny. Rozdawane przez Warkę biało-czerwone chusty kibica współtworzyły niezwykłą atmosferę, a relacje naszej „Drużyny na 5” prosto z Rosji, pozwalały jeszcze lepiej poczuć klimat tego turnieju. Ogromna popularność tych materiałów pokazuje, że udało nam się przekazać emocje, które towarzyszyły meczom kadry – mówi Ewelina Kawnik kierownik marketingu marki Warka w Grupie Żywiec.

Elementem tegorocznej kampanii marki były też spoty telewizyjne z udziałem trenera Adam Nawałki, który odwiedzał Planetę Warka i przyglądał się przygotowaniom kibiców do najważniejszej piłkarskiej imprezy roku. Działaniom towarzyszyła również kampania spotowa oraz konkurs w stacji RMF FM. Warka zachęcała w niej do zakładania biało-czerwonych barw na mecze naszej drużyny.

Kreację komunikacji dla Warki przygotowała Agencja 2012. Planowaniem i zakupem mediów w ogólnopolskiej kampanii TV i VOD zajął się dom mediowy Starcom. Za działania w kanale digital i w social mediach odpowiada agencja The Digitals, a wsparcie PR zapewnia agencja ROOTS.

Warka to piwna marka o ogólnopolskim zasięgu. Od wielu lat marka Warka związana jest bezpośrednio z piłką nożną, poprzez wspieranie Reprezentacji Polski i polskiej Ekstraklasy. Aktualnie, od 2015 roku Warka jest oficjalnym sponsorem, znanych w całej Europie, rozgrywek UEFA Europa League.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 800) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.