Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Warka Radler zwiększyła udziały w segmencie radlerów do niemal 50 proc.

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 03-04-2017, 11:04
Warka Radler zwiększyła udziały w segmencie radlerów do niemal 50 proc.
fot. materiały prasowe

Warka Radler, która zadebiutowała na rynku w 2012 r., przez kolejne sezony utrzymuje pierwszą pozycję w swojej kategorii. Rok 2016 zakończyła z wynikiem 59 proc. udziału w sprzedaży w segmencie (wg Nielsen, 2016). Oznacza to wzrost wobec wyniku z 2015 r., który wynosił 48 proc.

Z drugiej strony, Warka Radler 0,0%, osiągnęła dwucyfrową dynamikę sprzedaży i niezmiennie jest liderem kategorii piw bezalkoholowych w Polsce. Radler od Warki jest także jednym z najlepiej sprzedających się radlerów Heinekena na świecie. Najważniejszym źródłem wzrostu Warki Radler w ostatnich latach były wprowadzane nowości.

– Zgodnie z przyjętą strategią, wprowadzamy nowe produkty regularnie na początku sezonu – mówi Tomasz Król, marketing manager Warki.

– Nowości – zarówno w wersji 2% alk. jak i 0% alk. cieszą się uznaniem konsumentów, o czym świadczą wyniki – w ostatnim roku zanotowaliśmy 12% wzrost sprzedaży. Naszym celem jest utrzymanie pozycji lidera w segmencie radlerów, ale też rozwój poza kategorią piwa dzięki Warce Radler 0,0% - dodaje.

Od 1 kwietnia Warka Radler wprowadziła kolejny nowy wariant smakowy - Malina z Cytryną. Warka Radler 2% Malina z Cytryną to nowa, lżejsza alternatywa do tak lubianego piwa z sokiem, które – według badań Gfk - w sezonie pije w Polsce ok. 20 proc. kobiet (2,5 mln konsumentek).

- Pracując nad nowymi propozycjami rozszerzającymi rodzinę Warki Radler zawsze staramy się łączyć nasze innowacyjne podejście z istniejącymi preferencjami konsumentów – mówi Małgorzata Gąska, brand manager Warki Radler.

– Wprowadzana nowość pozwala nam pozostać w kręgu bardzo dobrze przyjmowanych polskich smaków. Odpowiadamy też na potrzeby tych, którzy uwielbiają smak piwa z sokiem, prezentując jego lżejszą alternatywę - dodaje.

Warka Radler, to połączenie 40 proc. jasnego piwa Warka z 60 proc. lemoniady. Na rodzinę Warki Radler składa się pięć wariantów smakowych: cytrynowy, czarna porzeczka z limonką, jabłko z gruszką, malina z cytryną oraz wariant bezalkoholowy o klasycznym smaku cytryny. Dostępne jest w opakowaniach butelka i puszka 0,5l, wersja bezalkoholowa Warka Radler 0,0% również w puszce o pojemności 0,33 l oraz butelce typu PET.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (11 407) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH