Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Warka Radler zwiększyła udziały w segmencie radlerów do niemal 50 proc.

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 03-04-2017, 11:04
Warka Radler zwiększyła udziały w segmencie radlerów do niemal 50 proc.
fot. materiały prasowe

Warka Radler, która zadebiutowała na rynku w 2012 r., przez kolejne sezony utrzymuje pierwszą pozycję w swojej kategorii. Rok 2016 zakończyła z wynikiem 59 proc. udziału w sprzedaży w segmencie (wg Nielsen, 2016). Oznacza to wzrost wobec wyniku z 2015 r., który wynosił 48 proc.

Z drugiej strony, Warka Radler 0,0%, osiągnęła dwucyfrową dynamikę sprzedaży i niezmiennie jest liderem kategorii piw bezalkoholowych w Polsce. Radler od Warki jest także jednym z najlepiej sprzedających się radlerów Heinekena na świecie. Najważniejszym źródłem wzrostu Warki Radler w ostatnich latach były wprowadzane nowości.

– Zgodnie z przyjętą strategią, wprowadzamy nowe produkty regularnie na początku sezonu – mówi Tomasz Król, marketing manager Warki.

– Nowości – zarówno w wersji 2% alk. jak i 0% alk. cieszą się uznaniem konsumentów, o czym świadczą wyniki – w ostatnim roku zanotowaliśmy 12% wzrost sprzedaży. Naszym celem jest utrzymanie pozycji lidera w segmencie radlerów, ale też rozwój poza kategorią piwa dzięki Warce Radler 0,0% - dodaje.

Od 1 kwietnia Warka Radler wprowadziła kolejny nowy wariant smakowy - Malina z Cytryną. Warka Radler 2% Malina z Cytryną to nowa, lżejsza alternatywa do tak lubianego piwa z sokiem, które – według badań Gfk - w sezonie pije w Polsce ok. 20 proc. kobiet (2,5 mln konsumentek).

- Pracując nad nowymi propozycjami rozszerzającymi rodzinę Warki Radler zawsze staramy się łączyć nasze innowacyjne podejście z istniejącymi preferencjami konsumentów – mówi Małgorzata Gąska, brand manager Warki Radler.

– Wprowadzana nowość pozwala nam pozostać w kręgu bardzo dobrze przyjmowanych polskich smaków. Odpowiadamy też na potrzeby tych, którzy uwielbiają smak piwa z sokiem, prezentując jego lżejszą alternatywę - dodaje.

Warka Radler, to połączenie 40 proc. jasnego piwa Warka z 60 proc. lemoniady. Na rodzinę Warki Radler składa się pięć wariantów smakowych: cytrynowy, czarna porzeczka z limonką, jabłko z gruszką, malina z cytryną oraz wariant bezalkoholowy o klasycznym smaku cytryny. Dostępne jest w opakowaniach butelka i puszka 0,5l, wersja bezalkoholowa Warka Radler 0,0% również w puszce o pojemności 0,33 l oraz butelce typu PET.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 701) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH