Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Warwin będzie umacniać marki cydrowe; otwiera się na dyskonty i liczy na dużo wyższą sprzedaż

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 04-04-2017, 15:42
Warwin będzie umacniać marki cydrowe; otwiera się na dyskonty i liczy na dużo wyższą sprzedaż
Krzysztof Beling, dyrektor handlu i marketingu firmy Warwin fot. Warwin

Warwin, jeden z większych producentów wyrobów winiarskich i koncentratów owocowych w Polsce, w 2017 roku będzie umacniać swoje marki cydrowe poprzez działania promocyjne, wprowadzanie kolejnych nowości produktowych oraz mocne zwiększanie dystrybucji numerycznej i otwarcie się na nowe kanały sprzedaży, w tym dyskonty – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Krzysztof Beling, dyrektor handlu i marketingu firmy Warwin.

- W 2016 roku cydr i perry ustępowały jeszcze innym alkoholom pod kątem wartości sprzedaży w naszej firmie. Mam tu na myśli przede wszystkim wina spokojne czy wina gazowane. Pomimo to cydr i perry to dla nas nadal perspektywiczne kategorie i widzimy tutaj duży potencjał do wzrostu sprzedaży - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Krzysztof Beling.

- W 2016 roku rozpoczęliśmy też nowe projekty NPD, które właśnie w tym roku będą miały swoją odsłonę. Rynek w 2016 roku, nie był dla nas trudny, jesteśmy zadowoleni z wyników i z dużym optymizmem patrzymy w przyszłość - dodaje.

Krzysztof Beling mówi też serwisowi portalspozywczy.pl, że Warwin w tym roku liczy na dużo wyższe wyniki z uwagi na wejście z nową marką - Dobry Cydr już od samego początku roku. W 2016 roku rebranding Warki Cider na Dobry Cydr w trakcie sezonu skutkował procesem przepięcia listingów w sieciach na nowe kody EAN, co spowodowało w kilku przypadkach brak asortymentu Warwinu na półce.

I zaznacza, że planem minimum jest podwojenie wartości sprzedaży Dobrego Cydru wobec 2016 roku. Estymacja oparta jest na podstawie podpisanych już umów z sieciami w kanale nowoczesnym, wdrażanymi programami promocji w kanale tradycyjnym oraz rozbudową sił sprzedaży.

Warwin, który jest członkiem Związku Pracodawców Polska Rada Winiarstwa, wraz z nadejściem wiosny wprowadza nowości produktowe - Dobry Lemon (cydr z dodatkiem soku z limonki) w butelce oraz Dobry Cydr i Dobre Perry w puszkach. Warwin podkreśla, że jego „puszkowe” Dobre Perry to pierwsze perry w Polsce dostępne w puszce.

Dotychczas w „cydrowym” portfolio firmy Warwin było 6 SKU w butelkach o pojemności 330 i 1000 ml (cydr, perry oraz berry). Nowościami będą napoje w puszkach 500 ml - Dobry Cydr i Dobre Perry, w sprzedaży od 5 kwietnia 2017 r. Zupełnie nową pozycją jest Dobry Lemon, w butelkach 330 i 1000 ml i też swoją premierę będzie miał 5 kwietnia 2017 r.

Warwin to jeden z większych producentów wyrobów winiarskich i koncentratów owocowych w Polsce z niemal 70 letnią tradycją. 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 416) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH