Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Warwin będzie umacniać marki cydrowe; otwiera się na dyskonty i liczy na dużo wyższą sprzedaż

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 04-04-2017, 15:42
Warwin będzie umacniać marki cydrowe; otwiera się na dyskonty i liczy na dużo wyższą sprzedaż
Krzysztof Beling, dyrektor handlu i marketingu firmy Warwin fot. Warwin

Warwin, jeden z większych producentów wyrobów winiarskich i koncentratów owocowych w Polsce, w 2017 roku będzie umacniać swoje marki cydrowe poprzez działania promocyjne, wprowadzanie kolejnych nowości produktowych oraz mocne zwiększanie dystrybucji numerycznej i otwarcie się na nowe kanały sprzedaży, w tym dyskonty – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Krzysztof Beling, dyrektor handlu i marketingu firmy Warwin.

- W 2016 roku cydr i perry ustępowały jeszcze innym alkoholom pod kątem wartości sprzedaży w naszej firmie. Mam tu na myśli przede wszystkim wina spokojne czy wina gazowane. Pomimo to cydr i perry to dla nas nadal perspektywiczne kategorie i widzimy tutaj duży potencjał do wzrostu sprzedaży - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Krzysztof Beling.

- W 2016 roku rozpoczęliśmy też nowe projekty NPD, które właśnie w tym roku będą miały swoją odsłonę. Rynek w 2016 roku, nie był dla nas trudny, jesteśmy zadowoleni z wyników i z dużym optymizmem patrzymy w przyszłość - dodaje.

Krzysztof Beling mówi też serwisowi portalspozywczy.pl, że Warwin w tym roku liczy na dużo wyższe wyniki z uwagi na wejście z nową marką - Dobry Cydr już od samego początku roku. W 2016 roku rebranding Warki Cider na Dobry Cydr w trakcie sezonu skutkował procesem przepięcia listingów w sieciach na nowe kody EAN, co spowodowało w kilku przypadkach brak asortymentu Warwinu na półce.

I zaznacza, że planem minimum jest podwojenie wartości sprzedaży Dobrego Cydru wobec 2016 roku. Estymacja oparta jest na podstawie podpisanych już umów z sieciami w kanale nowoczesnym, wdrażanymi programami promocji w kanale tradycyjnym oraz rozbudową sił sprzedaży.

Warwin, który jest członkiem Związku Pracodawców Polska Rada Winiarstwa, wraz z nadejściem wiosny wprowadza nowości produktowe - Dobry Lemon (cydr z dodatkiem soku z limonki) w butelce oraz Dobry Cydr i Dobre Perry w puszkach. Warwin podkreśla, że jego „puszkowe” Dobre Perry to pierwsze perry w Polsce dostępne w puszce.

Dotychczas w „cydrowym” portfolio firmy Warwin było 6 SKU w butelkach o pojemności 330 i 1000 ml (cydr, perry oraz berry). Nowościami będą napoje w puszkach 500 ml - Dobry Cydr i Dobre Perry, w sprzedaży od 5 kwietnia 2017 r. Zupełnie nową pozycją jest Dobry Lemon, w butelkach 330 i 1000 ml i też swoją premierę będzie miał 5 kwietnia 2017 r.

Warwin to jeden z większych producentów wyrobów winiarskich i koncentratów owocowych w Polsce z niemal 70 letnią tradycją. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 912) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 266)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH