Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Warwin: udany rebranding Warka Cider na Dobry Cydr, rośnie sprzedaż i udziały w rynku cydru

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 03-10-2017, 15:28
Warwin: udany rebranding Warka Cider na Dobry Cydr, rośnie sprzedaż i udziały w rynku cydru
Krzysztof Beling, dyrektor handlu i marketingu firmy Warwin fot. Warwin

Warwin, który wprowadził niedawno na rynek pierwszy polski cydr ekologiczny z certyfikatem produktu BIO – Dobry Cydr BIO, zakłada dalsze zwiększanie udziałów rynkowych marki Dobry Cydr dzięki udanemu rebrandingowi i zwiększaniu sprzedaży - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Krzysztof Beling, dyrektor handlu i marketingu firmy Warwin.

- Zakładam dalsze dobudowanie udziałów rynkowych marki Dobry Cydr w kategorii cydrów. Ostatnie 12 miesięcy były dla nas bardzo udane, ponieważ w wyniku rebrandingu Warki Cider na Dobry Cydr rotacja naszych produktów wzrosła dwukrotnie - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Krzysztof Beling.

- Ponadto zwiększyliśmy znacząco dystrybucję numeryczną, co zaowocowało w rezultacie ponad trzykrotnym zwiększeniem sprzedaży wobec roku ubiegłego - dodaje.

- Reasumując, realizacja planu sprzedaży z tak dobrym wynikiem nie stwarza nam teraz jakiejś mocnej presji na wynik na nowościach produktowych. Myślę, że dobry produkt zawsze znajdzie swoje miejsce na półce, a stąd już blisko do koszyka naszego konsumenta – podkreśla Krzysztof Beling.

Pod koniec września Warwin wprowadził do sprzedaży nowy produkt - pierwszy polski cydr ekologiczny z certyfikatem produktu BIO – Dobry Cydr BIO. Pierwszy cydr organiczny w Polsce w 100 proc. produkt ekologiczny wyprodukowany na bazie jabłek wyłącznie z polskich eko sadów bez stosowania pestycydów i sztucznych nawozów.

Czytaj: „Warwin wprowadza do sprzedaży pierwszy cydr ekologiczny z certyfikatem BIO"

Warwin w kwietniu tego roku poszerzył swoje portfolio cydrów i wprowadził nowości - Dobry Lemon (cydr z dodatkiem soku z limonki) w butelce oraz Dobry Cydr i Dobre Perry w puszkach. Dotychczas w „cydrowym” portfolio firmy Warwin było 6 SKU w butelkach o pojemności 330 i 1000 ml (cydr, perry oraz berry). Nowościami były też napoje w puszkach 500 ml - Dobry Cydr i Dobre Perry, a także Dobry Lemon w butelkach 330 i 1000 ml.

W 2016 roku Warwin przeprowadził rebranding marki Warki Cider na Dobry Cydr, co nastąpiło w trakcie sezonu letniego. 

Warwin to jeden z większych producentów wyrobów winiarskich i koncentratów owocowych w Polsce, działający na rynku od niemal 70 lat. W 1991 roku przekształcił się w spółkę akcyjną z kapitałem zagranicznym. Produkuje m.in. koncentraty owocowe, aromaty owocowe, cydr jabłkowy, wino na bazie cydru oraz perry gruszkowe.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 444) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH