Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Warwin: udany rebranding Warka Cider na Dobry Cydr, rośnie sprzedaż i udziały w rynku cydru

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 03-10-2017, 15:28
Warwin: udany rebranding Warka Cider na Dobry Cydr, rośnie sprzedaż i udziały w rynku cydru
Krzysztof Beling, dyrektor handlu i marketingu firmy Warwin fot. Warwin

Warwin, który wprowadził niedawno na rynek pierwszy polski cydr ekologiczny z certyfikatem produktu BIO – Dobry Cydr BIO, zakłada dalsze zwiększanie udziałów rynkowych marki Dobry Cydr dzięki udanemu rebrandingowi i zwiększaniu sprzedaży - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Krzysztof Beling, dyrektor handlu i marketingu firmy Warwin.

- Zakładam dalsze dobudowanie udziałów rynkowych marki Dobry Cydr w kategorii cydrów. Ostatnie 12 miesięcy były dla nas bardzo udane, ponieważ w wyniku rebrandingu Warki Cider na Dobry Cydr rotacja naszych produktów wzrosła dwukrotnie - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Krzysztof Beling.

- Ponadto zwiększyliśmy znacząco dystrybucję numeryczną, co zaowocowało w rezultacie ponad trzykrotnym zwiększeniem sprzedaży wobec roku ubiegłego - dodaje.

- Reasumując, realizacja planu sprzedaży z tak dobrym wynikiem nie stwarza nam teraz jakiejś mocnej presji na wynik na nowościach produktowych. Myślę, że dobry produkt zawsze znajdzie swoje miejsce na półce, a stąd już blisko do koszyka naszego konsumenta – podkreśla Krzysztof Beling.

Pod koniec września Warwin wprowadził do sprzedaży nowy produkt - pierwszy polski cydr ekologiczny z certyfikatem produktu BIO – Dobry Cydr BIO. Pierwszy cydr organiczny w Polsce w 100 proc. produkt ekologiczny wyprodukowany na bazie jabłek wyłącznie z polskich eko sadów bez stosowania pestycydów i sztucznych nawozów.

Czytaj: „Warwin wprowadza do sprzedaży pierwszy cydr ekologiczny z certyfikatem BIO"

Warwin w kwietniu tego roku poszerzył swoje portfolio cydrów i wprowadził nowości - Dobry Lemon (cydr z dodatkiem soku z limonki) w butelce oraz Dobry Cydr i Dobre Perry w puszkach. Dotychczas w „cydrowym” portfolio firmy Warwin było 6 SKU w butelkach o pojemności 330 i 1000 ml (cydr, perry oraz berry). Nowościami były też napoje w puszkach 500 ml - Dobry Cydr i Dobre Perry, a także Dobry Lemon w butelkach 330 i 1000 ml.

W 2016 roku Warwin przeprowadził rebranding marki Warki Cider na Dobry Cydr, co nastąpiło w trakcie sezonu letniego. 

Warwin to jeden z większych producentów wyrobów winiarskich i koncentratów owocowych w Polsce, działający na rynku od niemal 70 lat. W 1991 roku przekształcił się w spółkę akcyjną z kapitałem zagranicznym. Produkuje m.in. koncentraty owocowe, aromaty owocowe, cydr jabłkowy, wino na bazie cydru oraz perry gruszkowe.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 386) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.