Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Warwin w 2018 r. będzie rozwijać swoje marki i portfolio Dobrego Cydru

  • Autor: BW, portalspozywczy.pl
  • Data: 17-01-2018, 10:45
Warwin w 2018 r. będzie rozwijać swoje marki i portfolio Dobrego Cydru
Krzysztof Beling, dyrektor handlu i marketingu firmy Warwin fot. Warwin

Warwin zapowiada, że w 2018 roku w dalszym ciągu będzie rozwijać swoje marki, wierząc przy tym, że jakościowe cydry z polskich jabłek mają przyszłość. Firma chce skupić się między innymi na popularyzowaniu mniej znanych, ale dobrze rokujących i ciekawych wariantów smakowych, takich jak cydr z truskawką czy limonką.

Według Warwinu szansa dla kategorii cydru pojawi się przy oczekiwanym wsparciu polskiego rządu w postaci likwidacji podatku akcyzowego oraz wprowadzeniu definicji cydru aromatyzowanego do polskich przepisów. Umożliwi to producentom cydrów konkurencję z browarami produkującymi cydropodobne piwa - wyroby często znacznie niższej jakości, przez to zdecydowanie tańsze w produkcji.

Krzysztof Beling, dyrektor handlu i marketingu firmy Warwin liczy na realizację obietnicy premiera Mateusza Morawieckiego zniesienia podatku akcyzowego na cydr, co pozwoli na skokowy wzrost tego segmentu. - To olbrzymia szansa dla producentów cydrów. Likwidacja podatku akcyzowego byłaby niezwykle mocnym impulsem do ponownego wzrostu tej kategorii. Polskie cydry mają ogromną szansę stać się naszą narodową specjalnością. Nie powinniśmy zaprzepaścić takiej okazji – mówi Krzysztof Beling.

Warwin jest członkiem Związku Pracodawców Polska Rada Winiarstwa, czyli największej w kraju organizacji reprezentującej branżę. 

Warwin to jeden z większych producentów wyrobów winiarskich i koncentratów owocowych w Polsce, działający na rynku od niemal 70 lat. W 1991 roku przekształcił się w spółkę akcyjną z kapitałem zagranicznym. Produkuje m.in. koncentraty owocowe, aromaty owocowe, cydr jabłkowy, wino na bazie cydru oraz perry gruszkowe.

W 2016 roku Warwin przeprowadził rebranding marki Warki Cider na Dobry Cydr.  W kwietniu 2017  roku Warwin poszerzył swoje portfolio cydrów i wprowadził nowości - Dobry Lemon (cydr z dodatkiem soku z limonki) w butelce oraz Dobry Cydr i Dobre Perry w puszkach. Dotychczas w „cydrowym” portfolio firmy Warwin było 6 SKU w butelkach o pojemności 330 i 1000 ml (cydr, perry oraz berry). Nowościami były też napoje w puszkach 500 ml - Dobry Cydr i Dobre Perry, a także Dobry Lemon w butelkach 330 i 1000 ml.

Pod koniec września 2017 roku Warwin wprowadził zaś do sprzedaży nowy produkt - pierwszy polski cydr ekologiczny z certyfikatem produktu BIO – Dobry Cydr BIO, w 100 proc. produkt ekologiczny wyprodukowany na bazie jabłek wyłącznie z polskich eko sadów bez stosowania pestycydów i sztucznych nawozów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Byly 14-04-2018, 11:01:
Warwin to porazka syf jakich malo.
Jest taki jeden glupek bogdanski to dopiero wynalazek z niego to dopiero jest kupa smiechu na sklepach.
Czlowiek glupiutki ograniczony z pomyslami z lat 90.
  • oko 19-01-2018, 09:13:
Firma DNO I PORAŻKA
Olbrzymia rotacja a zatrudniani co 3 mieiące kierownicy to typowe glupki.
Handlowców w 2018 roku zostalo w firmie uwaga...dwóch
Zmiany powinni zaczac od samej gory bo dyrektorek z prezesikiem nie ogarniaja firmy.

Zobacz wszystkie komentarze (2)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 468) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.