Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Warwin zaczyna edukację Polaków w kwestii prawdziwych cydrów

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 18-04-2017, 09:42
Warwin zaczyna edukację Polaków w kwestii prawdziwych cydrów
Krzysztof Beling, dyrektor handlu i marketingu firmy Warwin fot. Warwin

Warwin, jeden z większych producentów wyrobów winiarskich i koncentratów owocowych w Polsce, chce edukować Polaków w kwestii prawdziwego cydru. Przeprowadzi kampanię informacyjną dotyczącą rzetelnego informowania o cydrze - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Krzysztof Beling, dyrektor handlu i marketingu firmy Warwin.

- Chcemy pokazać konsumentom, że jakość w branży winiarskiej ma ogromne znaczenie. Sam owoc, zastosowana kompozycja gatunków jabłek, region pochodzenia - to wszystko ma wpływ na finalny smak produktu - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Krzysztof Beling.

- Chcemy, aby cydr był dla konsumentów atrakcyjnym, polskim i naturalnym produktem. Ciekawą i lekką alternatywą dla piwa czy napojów alkoholowych RTD. Bądźmy jako Polacy dumni, że mamy tak dobre cydry – podkreśla.  

Firma ma na celu edukowanie konsumentów w związku z obecnymi napojami „cydropodobnymi", czyli wyrobami niskiej jakości, które z prawdziwym cydrem nie mają nic wspólnego.

Warwin, jako członek Związku Pracodawców Polska Rada Winiarstwa, kładzie duży nacisk na jakość swoich produktów. Echem tej polityki będzie kampania informacyjna dotycząca rzetelnego informowania o cydrze.

Firma podkreśla, że będzie edukować grupę docelową, że prawdziwy cydr wytwarzany jest z soku jabłkowego, a nie – jak niektórzy producenci to robią - z piwa z dodatkiem soku. I zaznacza, że są to dwa różne produkty, dwie różne akcyzy (cydrowa jest droższa), dwie różne receptury.

Kampania będzie miała miejsce w szeroko pojętym Internecie, z naciskiem na kanały social media, z uwagi na lokalizację grupy docelowej. 

Warwin wprowadził w kwietniu swoje nowości produktowe - Dobry Lemon (cydr z dodatkiem soku z limonki) w butelce oraz Dobry Cydr i Dobre Perry w puszkach. Warwin podkreśla, że jego „puszkowe” Dobre Perry to pierwsze perry w Polsce dostępne w puszce. Dotychczas w „cydrowym” portfolio firmy Warwin było 6 SKU w butelkach o pojemności 330 i 1000 ml (cydr, perry oraz berry). Nowościami będą napoje w puszkach 500 ml - Dobry Cydr i Dobre Perry. Zupełnie nową pozycją jest Dobry Lemon, w butelkach 330 i 1000 ml.

Warwin to jeden z większych producentów wyrobów winiarskich i koncentratów owocowych w Polsce, działający na rynku od niemal 70 lat. W 1991 roku przekształcił się w spółkę akcyjną z kapitałem zagranicznym. Produkuje m.in. koncentraty owocowe, aromaty owocowe, cydr jabłkowy, wino na bazie cydru oraz perry gruszkowe.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 793) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH