Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Wina Sophia skupią się w 2017 r. na rozszerzeniu oferty; marka może wejść w inne kategorie

Firma Scorpios z winami Sophia chce skupić się w tym roku m.in. na rozszerzeniu oferty win, dystrybucji, promocjach i marketingu - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Andrzej Kolasa, dyrektor zarządzający firmy Scorpios, która jest właścicielem znaku Sophia.

Wina Sophia skupią się w 2017 r. na rozszerzeniu oferty; marka może wejść w inne kategorie
Nowa odsłona licencjonowanych win Sophia fot. Scorpios

- Chcielibyśmy jak najszybciej powrócić do czasów świetności marki Sophia, dlatego skupimy się w nadchodzącym roku przede wszystkim na dystrybucji numerycznej, promocjach i marketingu - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Andrzej Kolasa, dyrektor zarządzający firmy Scorpios.

- Planujemy rozszerzenie oferty o wina szczepowe, wytrawne, z myślą o doświadczonych, polskich konsumentach. Być może markę Sophia rozwiniemy również w innych kategoriach - dodaje.

Sophia to jedna z najstarszych marek wina w Polsce. Po raz pierwszy na rynku pojawiła się w 1985 roku i od razu zyskała wielką popularność wśród polskich konsumentów.

Powrót oryginalnej Sophii na polskie stoły dokonał się za sprawą właściciela marki, firmy Scorpios, która skutecznie i definitywnie powstrzymała nielegalną konkurencję, przez wiele lat wprowadzającą do obrotu podróbki win Sophia. W efekcie tych działań oraz porozumienia pomiędzy Scorpios i Grupą Eurocash konsumenci będą mogli kupić oryginalne wina Sophia dostępne na terenie całego kraju.

Nowa Sophia jest dystrybuowana wyłącznie do małych i średnich sklepów, w których powalczy o odzyskanie swojej dawnej pozycji. Sophii nie będzie można znaleźć w dyskontach. Sophia ma stanowić silną pozycję w segmencie win do 10 złotych.

Rozmowy podjęte z grupą Eurocash doprowadziły do podpisania nowej umowy licencyjnej. Pod koniec listopada Grupa Eurocash została jedynym w Polsce legalnym dystrybutorem marki win Sophia - lidera rynku wina od lat 90. do pierwszej dekady XXI wieku. 

Firma Scorpios przez kilka lat prowadziła na polskim rynku walkę z nielegalnym handlem winami marki Sophia. Walka dobiegła końca, a rynek został oczyszczony z nielegalnych produktów. Większość sporów z dystrybutorami związanych z marką Sophia udało się zakończyć polubownie lub ugodami.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

wino RSS ALERT    /    wina Sophia RSS ALERT    /    Sophia RSS ALERT    /    Scorpios RSS ALERT    /    Andrzej Kolasa RSS ALERT    /    Eurocash RSS ALERT    /    branża winiarska RSS ALERT    /    rynek wina w Polsce RSS ALERT

KOMENTARZE (3)

  • cobra 2017-01-09 17:08:43
    Najpierw niech Sophia będzie prawdziwym winem, a nie popłuczynami rozcieńczonymi wodą !!!!
  • Panna Karola 2017-01-10 17:12:17
    no właśnie próbowaliśmy nowej Sophii i muszę przyznać że była to bardzo miła niespodzianka.Obie czerwone i biała,taka z zieloną etykietką i wreszcie różowa są bardzo smaczne i piliśmy je z przyjemnością. Pora spróbować bąbelków
  • euroenthusiast 2017-01-14 14:23:12
    Cobra - na logikę - jak było bezkrólewie to tym którzy, jak rozumiem handlowali Sophią po piracku, nie zależało na jakości, a na tym aby jak najszybciej nachapać się jak najwięcej kasy. Teraz kiedy z właścicielem znaku współpracuje taki gigant jak Eurocash natychmiast widać że produkt jest dopracowany do ostatniego szczegółu.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.200.74
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.