Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Piwnica Smaków stworzyła markę Wine Not

  • Autor: ŁR, portalspozywczy.pl
  • Data: 13-08-2014, 13:18
Wino w puszce podbije polski rynek?
(fot. mat.pras.)

Chociaż aluminiowa puszka jest obecna na rynku od wielu lat, jak dotąd producenci win nie korzystali na szeroką skalę z tego rodzaju opakowania. Jednak zalety puszek zauważyła Piwnica Smaków, która wprowadziła właśnie na rynek markę Wine Not. - Widząc jakim zainteresowaniem konsumentów w Europie Zachodniej cieszy się wino w puszkach, jesteśmy przekonani, że również w Polsce stanie się ono popularne - komentuje Bartosz Cieślik, reprezentujący Ball Packaging.

Sylwia Jóźwiak, prezes Piwnicy Smaków wskazuje, że oferowane przez jej firmę wino pochodzi z czołowych francuskich winnic. - Pragniemy dostarczać je naszym klientom innowacyjną drogą. Wino w puszce to przede wszystkim bezpieczeństwo i wygoda, które są głównymi cechami oczekiwanymi od opakowania - akcentuje.

- Jeżeli ktoś ma ochotę na lampkę wina, nie musi kupować całej butelki. Puszka jest mniejsza, lżejsza i bardziej poręczna. A do jej otwarcia nie potrzeba korkociągu, więc dostęp do ulubionego trunku jest zdecydowanie łatwiejszy - dodaje.

Puszki do wina, produkowane przez firmę Ball, zostały zaprojektowane i wyprodukowane zgodnie z procedurami certyfikatu "Protected Quality", w sposób gwarantujący zachowanie najwyższej jakości trunku. Ma to szczególne znaczenie dla produktu klasy premium, jakim jest wino. Puszka pokryta jest od wewnątrz specjalnym lakierem, natomiast szczelne zamknięcie gwarantuje brak jakiegokolwiek kontaktu z powietrzem i światłem. 

- Widząc jakim zainteresowaniem konsumentów w Europie Zachodniej cieszy się wino w puszkach, jesteśmy przekonani, że również w Polsce stanie się ono popularne - ocenia Bartosz Cieślik, reprezentujący Ball Packaging Polska. - Chcemy pokazać, że puszka doskonale sprawdza się jako opakowanie nie tylko dla piwa czy napojów ale również bardzo dobrego gatunkowo wina. Dzięki puszce konsument może zróżnicować wielkość spożycia do pożądanego w danym momencie, nie ryzykując utraty jakości czy wręcz zepsucia się np. poprzez zostawienie połowy butelki na następne dni - zaznacza.

Wino Wine Not dostępne jest w sklepie Piwnica Smaków w Warszawie. Wkrótce planowane jest poszerzenie sieci sprzedaży o kolejne punkty.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Leon 13-08-2014, 19:04:
Żadna nowość.
W Makro już dawno jest wino w puszce.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 780) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH