Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Właściciel Bakomy wchodzi w rynek alkoholi (zdjęcia + komentarz firmy)

Zbigniew Komorowski, jeden z najbogatszych Polaków, znany m.in. z marek Bakoma, Polskie Młyny, Komagra czy Bioagra, zadebiutuje na rynku alkoholi. Założyciel BZK Group prowadzi biznes na szeroką skalę i jest w stanie wyprodukować wódkę „od pola do stołu” - poinformował "Puls Biznesu". BZK Alco potwierdza w komunikacie, że jest nowym graczem na polskim rynku alkoholi.

Właściciel Bakomy wchodzi w rynek alkoholi (zdjęcia + komentarz firmy)
fot. materiały prasowe

BZK Alco potwierdza doniesienia "PB". We wtorek (23.01) przesłała do redakcji portalspozywczy.pl oświadczenie, z którego wynika, że wprowadza od razu kilka opracowanych od podstaw marek: Kazimierz Wielki, Senator Komorowski Organic Vodka, Waligóra oraz Janosik. 

Nowy podmiot zajmuje się destylowaniem, rektyfikowaniem i mieszaniem alkoholi, korzystając z doświadczenia najlepszych ekspertów polskiego gorzelnictwa. Ścisła współpraca ze spółkami wchodzącymi w skład grupy daje nowej firmie gwarancję wytwarzania trunków na bazie najlepszych surowców rolnych oraz zapewnia najwyższą jakość spirytusu. BZK Alco, jako jedyna spółka w tej branży w Polsce, może dzięki temu w pełni kontrolować produkcję trunków na każdym etapie ich wytwarzania. Począwszy od wyboru wysokogatunkowych ziaren, w tym pochodzących z certyfikowanych gospodarstw ekologicznych, poprzez łączenie samodzielnie rektyfikowanego spirytusu z wodą wydobywaną z własnych źródeł, skończywszy na butelkowaniu w niedawno postawionej, nowoczesnej rozlewni wódek. Dodatkowo, w procesie produkcji firma wykorzystuje unikatową w skali Europy technologię pozwalającą na wytwarzanie krystalicznie czystego alkoholu.

PRODUKCJA I TWORZENIE MAREK

– Naszą misją jest dostarczanie najwyższej jakości trunków, wyprodukowanych w 100 proc.
z najlepszych surowców, zachowujących bardzo dobrą relację jakości, pojemności i ceny
w danym segmencie rynku – mówi Wojciech Surowiecki, dyrektor ds. produkcji BZK Alco. – Nasze alkohole są odpowiedzią na oczekiwania konsumentów, którzy poszukują polskich produktów o wysokiej jakości. Widzimy też swoje miejsce w sektorze producentów limitowanych marek własnych. Oprócz produkcji trunków zajmujemy się też tworzeniem marek – dodaje Surowiecki.

BZK Alco zamierza stworzyć portfolio marek, które dedykowane będą różnym grupom docelowym. Ich cechą charakterystyczną będzie wytwarzanie z najwyższej jakości surowców i krystalicznie czystej wody. Na rynku będą się również wyróżniać wizerunkiem, dbałością o wygląd opakowania i etykiet. Rynkową ekspansję spółka rozpoczyna od wprowadzenia na sklepowe półki marek wódek czystych, np. Kazimierz Wielki – który jest adresowany do szerokiego grona odbiorców szukających produktów premium, o wyższej jakości. Kolejny produkt, który można już kupić w limitowanej ofercie to marka super premium Senator Komorowski Organic Vodka. Wraz z nimi wystartował Waligóra, który jest przeznaczony do segmentu budget. Zapowiadane jest wprowadzenia kolejnych produktów, w tym smakowego napoju spirytusowego Janosik. 

więcej informacji:

wódka RSS ALERT    /    BZK Alco RSS ALERT    /    Zbigniew Komorowski RSS ALERT    /    Bakoma RSS ALERT    /    Polskie Młyny RSS ALERT    /    rynek wódki w Polsce RSS ALERT

KOMENTARZE (11)

  • no comment 2018-01-23 10:14:56
    Komorowski.... nigdy !
  • nie 2018-01-23 15:07:07
    Nie będziemy kupować tej wódki od senatora Komorowskiego. Nawet jeśli to polski kapitał.
  • Statek Piła tango 2018-01-23 16:06:30
    To niech jeszcze stworzy markę \"Senator Stokłosa\"...
  • Statek Piła tango 2018-01-23 16:06:43
    To niech jeszcze stworzy markę \"Senator Stokłosa\"...
  • Tak 2018-01-23 19:37:55
    Nie ma to jak wypowiedz zawistnego Polaczka, któremu w życiu nie wiele wyszło. :)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.163.20.57
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.