Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Właścicielka browaru Hoplala: Polacy coraz częściej szukają lokalnych i niszowych produktów

Rynek pokazuje, że piwa ze sztucznymi aromatami i syropami smakowymi ustępują miejsca tradycyjnie warzonym piwom z dodatkiem świeżych owoców i aromatycznych przypraw. Polacy coraz bardziej cenią sobie mniejsze lokalne inicjatywy i chętniej sięgają po produkty polskiego pochodzenia – mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Dominika Diller, właścicielka browaru Hoplala.

Właścicielka browaru Hoplala: Polacy coraz częściej szukają lokalnych i niszowych produktów
fot. materiały prasowe

Zdaniem Dominiki Diller rozwój piw rzemieślniczych powoduje coraz większe zainteresowanie wśród konsumentów konkretnymi browarami, ich produktem i historią.

– Browary rzemieślnicze rosną w siłę, podobnie jak dostępność różnorodnych piw kraftowych na półkach sklepowych. Rynek pokazuje, że piwa ze sztucznymi aromatami i syropami smakowymi ustępują miejsca tradycyjnie warzonym piwom z dodatkiem świeżych owoców i aromatycznych przypraw. Polacy coraz bardziej cenią sobie mniejsze lokalne inicjatywy i chętniej sięgają po produkty polskiego pochodzenia. Częściej szukają lokalnych i niszowych produktów. Cieszy nas, że konsumenci wybierają polskie marki oraz interesują się ich historią. Hoplala łączy w sobie pasję do warzenia piwa z pozytywnymi emocjami komunikowanymi na etykiecie – ocenia Dominika Diller.

 – Świadomość konsumenta rośnie w zaskakująco szybkim tempie. Wielbiciele piwa wiedzą coraz więcej, chcą eksperymentować, próbować nowych smaków. Bez problemu rozróżniają style piwa, różnice między górną i dolną fermentacją, szukają stoutów, saisonów, interesują ich piwa niszowe. Wiedzą, że piwo nie ma jednego smaku, ale że istnieje cała gama możliwości i wachlarz wyboru na półkach z kraftem. Jakość produktu staje się ważniejsza niż ilość, co nas bardzo cieszy – dodaje. 

Czytaj więcej w Strefie Premium: Właścicielka browaru Hoplala: Każde z naszych piw obrazuje cząstkę kobiecej osobowości (wywiad)

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Hoplala RSS ALERT    /    browar RSS ALERT    /    piwa rzemieślnicze RSS ALERT    /    piwa kraftowe RSS ALERT    /    browary rzemieślnicze RSS ALERT    /    rynek piwa RSS ALERT    /    Dominika Diller RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.81.73.233
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.