REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Wódka Pan Tadeusz ze spersonalizowanymi etykietami

  • www.portalspozywczy.pl
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 29-10-2015, 13:22

Marka wódki Pan Tadeusz wprowadza linię butelek ze spersonalizowanymi etykietami. Inicjatywa ma uatrakcyjnić ofertę upominkową marki w nadchodzącym okresie jesienno-zimowym. Produkty dostępne są w tradycyjnej sprzedaży oraz za pośrednictwem strony internetowej, na której można zamówić wariant z dowolnym imieniem lub innym napisem do 9 znaków.

REKLAMA

Marka Pan Tadeusz przygotowała na jesień niespodziankę dla swoich konsumentów. Kierując
się hasłem „W imię polskiej gościnności”, zachęca do celebrowania najpiękniejszych polskich tradycji. Od października w sklepach dostępne są butelki o pojemności 0,5l z nowymi etykietami, wśród których znajdziemy aż 37 wariantów z popularnymi imionami męskimi oraz etykiety z takimi hasłami jak Pan Gospodarz, Pan Kierownik i Pan Ładny. Natomiast butelki o pojemności 0,7l dostępne są w 17. wariantach imiennych oraz 3. dodatkowych: Pan Gospodarz, Pan Kierownik i Pan Ładny. Jeśli wśród dostępnych wariantów, konsumenci nie znajdą poszukiwanych przez siebie imion, możliwe jest zamówienie dodatkowej, personalizowanej etykiety w cenie ok. 3 zł. Na stronie www.pantadeuszwodka.pl można zamówić trunek z dowolnym imieniem bądź innym dziewięcioznakowym napisem, poprzedzonym zwrotem Pan lub Pani.

- Najnowsza odsłona marki Pan Tadeusz, przedstawia polską tradycję w nowoczesnym wydaniu, odpowiadając jednocześnie na potrzeby konsumentów, którzy poszukują personalizowanych produktów. Wódka Pan Tadeusz dzięki nowej, zaprojektowanej z dbałością o każdy szczegół butelce z pewnością będzie doskonałym pomysłem na imieninowy prezent, jak również wyjątkową dekoracją stołu w trakcie zbliżającego się, andrzejkowego czy mikołajkowego spotkania - przyznaje Iwona Michałowicz, Polish Vodkas Senior Brand Manager:

Wraz z pojawieniem się nowych produktów ruszyła również nowa strona internetowa marki, gdzie oprócz możliwości zamówienia personalizowanych etykiet, klienci mogą znaleźć księgę imion z opisem ich znaczenia oraz porady Pana Tadeusza dotyczące organizacji wesel. Już od 12. października sympatycy biesiadowania mogą odwiedzać także oficjalny fanpage marki na Facebooku.

Pan Tadeusz to wódka, która w mistrzowski sposób łączy w sobie staropolskie receptury z nowoczesnymi metodami destylacji. Jest arcydziełem polskiej sztuki gorzelnictwa, o szlachetnym i łagodnym smaku, spełniającym wymogi definicji Polskiej Wódki. W sklepach dostępne są również dwa warianty smakowe – Pan Tadeusz Przepalany i Pan Tadeusz Aronia.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 743) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH