Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Wódka Wyborowa w nowej odsłonie

Tej jesieni na rynku pojawi się Polska Wódka Wyborowa w zupełnie nowej odsłonie. W związku z premierą nowego designu marki Wyborowa powstał projekt „Ikona spotkań w nowej butelce”. Ambasadorem kampanii jest Maciej Zakościelny, którego można zobaczyć w najnowszym spocie marki.

Wódka Wyborowa w nowej odsłonie
fot. materiały prasowe

Główną inspiracją dla projektantów nowej butelki wódki Wyborowa były falujące łany żyta – charakterystyczny obraz pól, na których zaczyna się historia marki. W nowej odsłonie Wyborowa może pochwalić się nowym, charakterystycznym kształtem. Wyraźnie zaznaczony skos widoczny na etykiecie oraz szklanej butelce symbolizuje synergię okresu, w którym zaczęłą się historia marki Wyborowa i obecnych czasów, w których wciąż kultywujemy tradycję wspólnych spotkań. Przez całą butelkę przechodzi mocne ścięcie, które nadaje jej dynamiczny charakter. Motyw ten jest również wykorzystywany w działaniach komunikacyjnych marki. Dodatkowo na zakrętce pojawiła się litera „W”, czyli symbol produktu. Polskość zaakcentowano poprzez flagę znajdującą się na dole etykiety oraz certykfikat Polska Wódka (chronione oznaczenie geograficzne) na etykiecie tylnej. Wieloletnia historia produktu – została zaakcentowana tłoczeniem roku powstania marki, które podkreśla charakter premium.

W ramach projektu „Ikona spotkań w nowej butelce” Wyborowa stworzyła, wspólnie z Sylwią Chutnik –  polską pisarką i kulturoznawczynią zestawienie dziesięciu symboli spotkań. W tym przedmiotów codziennego użytku, z których często korzystamy, uczestnicząc we wspólnej celebracji.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Wyborowa RSS ALERT    /    Wyborowa Pernod Ricard RSS ALERT    /    wódka RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.206.14.135
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
iii

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.