Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Wyborowa od Mistrza z nową odsłoną kampanii

O nieocenionej roli wspólnego spędzania czasu mówi w kampanii "Stół społecznościowy" marka Wyborowa od Mistrza. Wraz z ambasadorem Maciejem Zakościelnym, marka zwraca uwagę na dosłowne i metaforyczne podobieństwo stołu do platformy społecznościowej. Książka "Mistrzowskie spotkania przy stole" jest naturalnym rozwinięciem idei powrotu do świata analogowego.

Wyborowa od Mistrza z nową odsłoną kampanii
fot. materiały prasowe

"Mistrzowskie spotkania przy stole" to ukłon w stronę analogowych wartości. Inspiracją do jej powstawia jest naturalny kontekst spotkań przy stole, jakimi są wspólne posiłki. Dzięki książce poznamy historię i proces powstawania wyjątkowego trunku Wyborowa od Mistrza. Dowiemy się kim jest twórca serca Wódki Wyborowa od Mistrza a także skąd pochodzą najwyższej jakości składniki. Zgłębimy tajniki serwowania trunku i dopasowania go do oryginalnych dań, które z łatwością odtworzymy we własnych domach.

Autorami przepisów są cenieni znawcy sztuki kulinarnej. Jednym z nich jest Adriana Marczewska – uczestniczka 4 edycji Top Chef Polska, pasjonatka podróży kulinarnych, szefowa kuchni restauracji WuWu w Warszawie. Nad przepisami pracowali także Michał Gniłka – jeden z najlepszych kucharzy wegańskich w Polsce, Magdalena Łapanowska – ambasadorka ruchu Slow Food w Polsce, oraz Jakub Mikołajczak – kucharz i współwłaściciel pierwszej w Polsce agencji zajmującej się eventami o charakterze kulinarnym.

– Praca nad książką była dla nas wyjątkowym doświadczeniem. Uważamy, że to, co w spotkaniach przy wspólnym stole najlepsze – emocje, bliskość, jakość tak spędzanego czasu – to esencja marki Wyborowa. Wódka Wyborowa od Mistrza to trunek rzemieślniczy, powstały dzięki pasji, zaangażowaniu, wyróżniający się wyjątkowym smakiem. To również idealny towarzysz spotkań przy stole – dali temu wyraz wybitni szefowie kuchni, pokazując, jak w rewelacyjny sposób można dopełnić wykwintne potrawy zaprezentowane w książce – mówi Mikołaj Szymborski, Brand Director, Wyborowa Pernod Ricard.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Wyborowa RSS ALERT    /    Wyborowa od Mistrza RSS ALERT    /    Wyborowa Pernod Ricard RSS ALERT    /    wódka RSS ALERT    /    kuchnia RSS ALERT    /    kampania RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.80.85.76
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.