Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Wyborowa Pernod Ricard: marka Ostoya będzie kontynuować współpracę z Marcinem Dorocińskim

Marka Ostoya Vodka będzie kontynuować w 2018 roku kampanię „Ostoya dla wilków” i współpracę z aktorem Marcinem Dorocińskim – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Karol Krekora, Senior Brand Manager odpowiedzialny za wódki top premium w Wyborowa Pernod Ricard.

Wyborowa Pernod Ricard: marka Ostoya będzie kontynuować współpracę z Marcinem Dorocińskim
Marcin Dorociński fot. Wyborowa Pernod Ricard

Podkreśla, że marka Ostoya Vodka zanotowała spektakularne wzrosty sprzedaży w 2017 roku, co jest efektem m.in. konsekwentnie budowanej świadomości marki, w tym kampanii na rzecz bieszczadzkich wilków, której ambasadorem jest słynny aktor i entuzjasta działań na rzecz ochrony środowiska - Marcin Dorociński. Ważne było także sprawne zbudowanie dystrybucji.

Jakie działania sprzedażowe i marketingowe związane z Ostoya Vodka planuje  Wyborowa Pernod Ricard na 2018 rok?

- Jesteśmy zadowoleni z efektów kampanii „Ostoya dla wilków”, której ambasadorem jest Marcin Dorociński. Postanowiliśmy ją kontynuować – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Karol Krekora.

- Wódka Ostoya, stworzona z bieszczadzkiej pszenicy, nie zapomina o miejscu swojego pochodzenia. Dlatego wspiera działania na rzecz wilków prowadzone przez WWF Polska. Jest to spójne z DNA marki, w które wpisane jej lokalne pochodzenie oraz natura - dodaje.

Mówi, że rok do roku marka Ostoya wzrosła o niemal 30 proc., czyli ponad dwa razy szybciej niż kategoria top premium (Nielsen, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Hipermarkety, Supermarkety, Dyskonty – metoda paragonowa, Sklepy spożywcze, Sklepy winno-cukiernicze, Stacje benzynowe, Kioski), zmiana sprzedaży wolumenowej, skumulowane okresy X 2015 – IX 2016 i X 2016 – IX 2017, wódka).

Od 2016 roku marka Ostoya wspiera program ochrony wilka bieszczadzkiego prowadzony przez WWF Polska. Łącznikiem wizerunkowym jest tożsamość produktu, jego pochodzenie oraz związek z naturą. Bieszczady, będące częścią Karpat, są jedną z najważniejszych ostoi zagrożonego gatunku, a jednocześnie miejscem narodzin wódki Ostoya. Do jej produkcji wykorzystywana jest pszenica wyłącznie z regionu Bieszczad, ostoi dzikiej natury. Nieprzypadkowy jest także wybór ambasadora kampanii. Znany z działań na rzecz przyrody i zwierząt Marcin Dorociński przede wszystkim wybiera projekty o profilu społecznym i ekologicznym.

Wyborowa Pernod Ricard wprowadziła do sprzedaży wódkę z segmentu top premium Ostoya Vodka w marcu 2015 roku. Przed jej wprowadzeniem na rynek prace nad nią trwały blisko dwa lata. To pierwsza pszeniczna Polska Wódka w portfolio Wyborowa Pernod Ricard. Wyrożnia ją lokalne pochodzenie - rodzi się tylko w jednej, lokalnej gorzelni, a surowiec pozyskiwany jest wyłącznie z upraw pszenicy pochodzących od wybranych rolników z rejonu Bieszczad.

Wyborowa Pernod Ricard to część globalnego holdingu Pernod Ricard, obecnego na ponad 80 rynkach świata. Grupa Pernod Ricard w Polsce jest obecna od połowy lat 90-tych, początkowo jako dystrybutor marek międzynarodowych. W 2001 roku holding podjął strategiczną decyzję o nabyciu Polmosu Poznań, a wraz z nim marki Wódka Wyborowa.

W skład portfela Grupy Pernod Ricard wchodzą między innymi: Absolut Vodka, Ballantine’s, Chivas Regal, Jameson, Martell, Beefeater, Malibu, Havana Club, Kahlua, Ricard, Jacob’s Creek, G.H. Mumm, polskie wódki Wyborowa, Luksusowa, Pan Tadeusz, Exquisite Wyborowa i wiele innych marek globalnych.  

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

wódka RSS ALERT    /    alkohole RSS ALERT    /    alkohole premium RSS ALERT    /    alkohole super premium RSS ALERT    /    Wyborowa Pernod Ricard RSS ALERT    /    Karol Krekora RSS ALERT    /    Ostoya Vodka RSS ALERT    /    Ostoya dla wilków RSS ALERT    /    Marcin Dorociński RSS ALERT    /    branża spirytusowa RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • tur 2018-01-10 13:26:17
    to jednak tylko wódka. dla alkoholików.
  • ostojnik 2018-01-11 11:59:51
    na pewno nie dla takich słabych umysłów jak twój dzieciaku. Z tego co wiem to na podkarpaciu czyli ostoi bieszczad gorzelni chyba nie ma wiec z ta pszenica bieszczadzka to nie wiem ;)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 52.91.245.237
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.