Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Wyborowa Pernod Ricard: wzrosty Ostoya Vodka to efekt konsekwentnej budowy świadomości marki

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 03-01-2018, 10:01
Wyborowa Pernod Ricard: wzrosty Ostoya Vodka to efekt konsekwentnej budowy świadomości marki
fot. Wyborowa Pernod Ricard

Spektakularne wzrosty sprzedaży marki Ostoya Vodka w 2017 roku to m.in. efekt konsekwentnie budowanej świadomości marki – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Karol Krekora, Senior Brand Manager odpowiedzialny za wódki top premium w Wyborowa Pernod Ricard.

- Rok do roku Ostoya rośnie o niemal 30 proc., ponad dwa razy szybciej niż kategoria top premium – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Karol Krekora opierając się na danych firmy Nielsen (Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Hipermarkety, Supermarkety, Dyskonty – metoda paragonowa, Sklepy spożywcze, Sklepy winno-cukiernicze, Stacje benzynowe, Kioski), zmiana sprzedaży wolumenowej, skumulowane okresy X 2015 – IX 2016 i X 2016 – IX 2017, wódka).

- Spektakularny wynik wódki Ostoya to efekt m.in. konsekwentnie budowanej świadomości marki, w tym kampanii na rzecz bieszczadzkich wilków, której ambasadorem jest słynny aktor i entuzjasta działań na rzecz ochrony środowiska Marcin Dorociński - dodaje.

- Ważne było także sprawne zbudowanie dystrybucji. W tym roku, wprowadziliśmy na rynek po raz pierwszy zimową edycję limitowaną. Nie zapominajmy też o wyjątkowo łagodnym, aksamitnym smaku wódki Ostoya – podkreśla też Karol Krekora.

Podkreśla też, że wódka Ostoya wpisuje się w definicję oznaczenia „Polska Wódka”, ponieważ jest wyprodukowana z polskich zbóż, a w tym przypadku z pszenicy z rejonu Bieszczad. Ponadto, proces tworzenia począwszy od zebrania surowców, aż po produkcję odbywa się w kraju. 

Wyborowa Pernod Ricard to część globalnego holdingu Pernod Ricard, obecnego na ponad 80 rynkach świata. Grupa Pernod Ricard w Polsce jest obecna od połowy lat 90-tych, początkowo jako dystrybutor marek międzynarodowych. W 2001 roku holding podjął strategiczną decyzję o nabyciu Polmosu Poznań, a wraz z nim marki Wódka Wyborowa.

W 2008 roku podczas integracji z V&S Grupa Pernod Ricard stała się właścicielem kolejnych lokalnych marek wódki, takich jak Wódka Luksusowa, Pan Tadeusz, Siwucha i Polska. Na polskim rynku firma koncentruje się na dynamicznym rozwoju międzynarodowych marek w segmencie premium oraz na wzmacnianiu portfela wódek lokalnych.

Grupa Pernod Ricard to jeden z największych na świecie producentów i dystrybutorów win i napojów spirytusowych. W roku obrotowym 2016/2017 grupa osiągnęła ponad 9,0 mld euro przychodów ze sprzedaży. 

W skład portfela Grupy Pernod Ricard wchodzą między innymi: Absolut Vodka, Ballantine’s, Chivas Regal, Jameson, Martell, Beefeater, Malibu, Havana Club, Kahlua, Ricard, Jacob’s Creek, G.H. Mumm, polskie wódki Wyborowa, Luksusowa, Pan Tadeusz, Exquisite Wyborowa i wiele innych marek globalnych.  

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (18 035) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH