Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Wyborowa Pernod Ricard: wzrosty Ostoya Vodka to efekt konsekwentnej budowy świadomości marki

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 03-01-2018, 10:01
Wyborowa Pernod Ricard: wzrosty Ostoya Vodka to efekt konsekwentnej budowy świadomości marki
fot. Wyborowa Pernod Ricard

Spektakularne wzrosty sprzedaży marki Ostoya Vodka w 2017 roku to m.in. efekt konsekwentnie budowanej świadomości marki – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Karol Krekora, Senior Brand Manager odpowiedzialny za wódki top premium w Wyborowa Pernod Ricard.

- Rok do roku Ostoya rośnie o niemal 30 proc., ponad dwa razy szybciej niż kategoria top premium – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Karol Krekora opierając się na danych firmy Nielsen (Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Hipermarkety, Supermarkety, Dyskonty – metoda paragonowa, Sklepy spożywcze, Sklepy winno-cukiernicze, Stacje benzynowe, Kioski), zmiana sprzedaży wolumenowej, skumulowane okresy X 2015 – IX 2016 i X 2016 – IX 2017, wódka).

- Spektakularny wynik wódki Ostoya to efekt m.in. konsekwentnie budowanej świadomości marki, w tym kampanii na rzecz bieszczadzkich wilków, której ambasadorem jest słynny aktor i entuzjasta działań na rzecz ochrony środowiska Marcin Dorociński - dodaje.

- Ważne było także sprawne zbudowanie dystrybucji. W tym roku, wprowadziliśmy na rynek po raz pierwszy zimową edycję limitowaną. Nie zapominajmy też o wyjątkowo łagodnym, aksamitnym smaku wódki Ostoya – podkreśla też Karol Krekora.

Podkreśla też, że wódka Ostoya wpisuje się w definicję oznaczenia „Polska Wódka”, ponieważ jest wyprodukowana z polskich zbóż, a w tym przypadku z pszenicy z rejonu Bieszczad. Ponadto, proces tworzenia począwszy od zebrania surowców, aż po produkcję odbywa się w kraju. 

Wyborowa Pernod Ricard to część globalnego holdingu Pernod Ricard, obecnego na ponad 80 rynkach świata. Grupa Pernod Ricard w Polsce jest obecna od połowy lat 90-tych, początkowo jako dystrybutor marek międzynarodowych. W 2001 roku holding podjął strategiczną decyzję o nabyciu Polmosu Poznań, a wraz z nim marki Wódka Wyborowa.

W 2008 roku podczas integracji z V&S Grupa Pernod Ricard stała się właścicielem kolejnych lokalnych marek wódki, takich jak Wódka Luksusowa, Pan Tadeusz, Siwucha i Polska. Na polskim rynku firma koncentruje się na dynamicznym rozwoju międzynarodowych marek w segmencie premium oraz na wzmacnianiu portfela wódek lokalnych.

Grupa Pernod Ricard to jeden z największych na świecie producentów i dystrybutorów win i napojów spirytusowych. W roku obrotowym 2016/2017 grupa osiągnęła ponad 9,0 mld euro przychodów ze sprzedaży. 

W skład portfela Grupy Pernod Ricard wchodzą między innymi: Absolut Vodka, Ballantine’s, Chivas Regal, Jameson, Martell, Beefeater, Malibu, Havana Club, Kahlua, Ricard, Jacob’s Creek, G.H. Mumm, polskie wódki Wyborowa, Luksusowa, Pan Tadeusz, Exquisite Wyborowa i wiele innych marek globalnych.  

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Frank 01-02-2018, 19:40:
Wódka pita jest przeze mnie tak czy siak na jakis imprezach okolicznosciowych. Zdecydowanie czesciej i wole pije Perle. Najlepszy napitem moim zdaniem

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (12 131) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH