REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Wyborowa: Polacy wciąż najchętniej piją tradycyjne, polskie wódki

  • Autor: AT/portalspozywczy.pl
  • Data: 14-11-2016, 13:36
Wyborowa: Polacy wciąż najchętniej piją tradycyjne, polskie wódki
Erik Benoist, prezes Wyborowa Pernod Ricard, fot. mat. pras.

- Polacy, choć coraz bardziej otwarci na nowości, w kategorii wódek wciąż preferują tradycyjne produkty polskiego pochodzenia - mówi w rozmowie z Portalem Spożywczym Eric Benoist, prezes Wyborowa Pernod Ricard

REKLAMA

Eric Benoist przyznaje, że Polska wciąż jest krajem wódczanym i choć kategoria whisky rośnie znacznie szybciej, to także na rynku wódki sporo się dzieje.

- W kontekście wódki warto zwrócić uwagę na coraz większe zainteresowanie konsumenta jakością spożywanego alkoholu oraz jego smakiem. Polskie marki takie, jak: Wyborowa, Ostoya czy Wyborowa Exquisite stanowią coraz większą konkurencję dla zagranicznych marek z wyższych segmentów - dodaje.

Jak przyznaje prezes Wyborowa Pernod Ricard obok czystej wódki popularnością wśród polskich konsumentów cieszą się także wódki smakowe.

- Dlatego w 2015 roku wprowadziliśmy linię „Wyborowa Polskie Odkrycia”, której skład oparty jest na bazie naturalnych soków owocowych, pochodzących wyłącznie z polskich regionów. Wśród nowości znajdują się takie smaki jak wiśnia, czarna porzeczka, śliwka oraz gruszka - dodaje.

Benoist zaznacza, że nie spodziewa się rewolucji w kształcie polskiego rynku alkoholi, choć zauważa zmiany,  jakie dokonały się na nim na przestrzeni ostatnich kilku lat.

- Polacy są otwarci na nowe alkohole i smaki. Rozwija się intensywnie kultura koktajlowa. Konsumenci sięgają po coraz lepszej jakości trunki, a ich poziom wiedzy i znajomość własnych preferencji stale rośnie - dodaje.

Wyborowa Pernod Ricard to część globalnego holdingu Pernod Ricard, obecnego na ponad 80 rynkach świata. W Polsce Grupa Pernod Ricard jest obecna od połowy lat 90-tych, początkowo jako dystrybutor marek międzynarodowych. W 2001 roku holding podjął strategiczną decyzję o nabyciu Polmosu Poznań, a wraz z nim marki Wódka Wyborowa. W 2008 roku podczas integracji z V&S Grupa Pernod Ricard stała się właścicielem kolejnych lokalnych marek wódki, takich jak Wódka Luksusowa, Pan Tadeusz, Siwucha i Polska. Na polskim rynku firma koncentruje się na dynamicznym rozwoju międzynarodowych marek w segmencie premium oraz na wzmacnianiu portfela wódek lokalnych.

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Alkoholik 29-11-2016, 15:55:
Zaklinanie rzeczywistości. Poza tym Wyborowa nie jest polską wódką...
  • geroj 15-11-2016, 17:57:
CO ZA PACAN ? Nie MA POLSKIEJ WÓDKI ,WSZYSTKIE ZAKŁADY SPRZEDANE FANCUZOM I RUSKIM

Zobacz wszystkie komentarze (2)

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (11 250) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 171)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH