Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Wyborowa: Polacy wciąż najchętniej piją tradycyjne, polskie wódki

- Polacy, choć coraz bardziej otwarci na nowości, w kategorii wódek wciąż preferują tradycyjne produkty polskiego pochodzenia - mówi w rozmowie z Portalem Spożywczym Eric Benoist, prezes Wyborowa Pernod Ricard

Wyborowa: Polacy wciąż najchętniej piją tradycyjne, polskie wódki
Erik Benoist, prezes Wyborowa Pernod Ricard, fot. mat. pras.

Eric Benoist przyznaje, że Polska wciąż jest krajem wódczanym i choć kategoria whisky rośnie znacznie szybciej, to także na rynku wódki sporo się dzieje.

- W kontekście wódki warto zwrócić uwagę na coraz większe zainteresowanie konsumenta jakością spożywanego alkoholu oraz jego smakiem. Polskie marki takie, jak: Wyborowa, Ostoya czy Wyborowa Exquisite stanowią coraz większą konkurencję dla zagranicznych marek z wyższych segmentów - dodaje.

Jak przyznaje prezes Wyborowa Pernod Ricard obok czystej wódki popularnością wśród polskich konsumentów cieszą się także wódki smakowe.

- Dlatego w 2015 roku wprowadziliśmy linię „Wyborowa Polskie Odkrycia”, której skład oparty jest na bazie naturalnych soków owocowych, pochodzących wyłącznie z polskich regionów. Wśród nowości znajdują się takie smaki jak wiśnia, czarna porzeczka, śliwka oraz gruszka - dodaje.

Benoist zaznacza, że nie spodziewa się rewolucji w kształcie polskiego rynku alkoholi, choć zauważa zmiany,  jakie dokonały się na nim na przestrzeni ostatnich kilku lat.

- Polacy są otwarci na nowe alkohole i smaki. Rozwija się intensywnie kultura koktajlowa. Konsumenci sięgają po coraz lepszej jakości trunki, a ich poziom wiedzy i znajomość własnych preferencji stale rośnie - dodaje.

Wyborowa Pernod Ricard to część globalnego holdingu Pernod Ricard, obecnego na ponad 80 rynkach świata. W Polsce Grupa Pernod Ricard jest obecna od połowy lat 90-tych, początkowo jako dystrybutor marek międzynarodowych. W 2001 roku holding podjął strategiczną decyzję o nabyciu Polmosu Poznań, a wraz z nim marki Wódka Wyborowa. W 2008 roku podczas integracji z V&S Grupa Pernod Ricard stała się właścicielem kolejnych lokalnych marek wódki, takich jak Wódka Luksusowa, Pan Tadeusz, Siwucha i Polska. Na polskim rynku firma koncentruje się na dynamicznym rozwoju międzynarodowych marek w segmencie premium oraz na wzmacnianiu portfela wódek lokalnych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Eric Benoist RSS ALERT    /    Wyborowa Pernod Ricard RSS ALERT    /    rynek wódki 2016 RSS ALERT    /    rynek wódki w Polsce RSS ALERT    /    wódka RSS ALERT    /    alkohole mocne RSS ALERT    /    wódki smakowe RSS ALERT    /    Wyborowa RSS ALERT    /    Pernod Ricard RSS ALERT    /    Pernod Ricard Polska RSS ALERT    /    rynek alkoholu 2016 RSS ALERT    /    rynek alkoholu w Polsce RSS ALERT    /    rynek alkoholu RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • geroj 2016-11-15 17:57:15
    CO ZA PACAN ? Nie MA POLSKIEJ WÓDKI ,WSZYSTKIE ZAKŁADY SPRZEDANE FANCUZOM I RUSKIM
  • Alkoholik 2016-11-29 15:55:45
    Zaklinanie rzeczywistości. Poza tym Wyborowa nie jest polską wódką...

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.218.67.1
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
iii

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.