Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Wyborowa przedstawia mistrza gorzelnictwa i nową wódkę rzemieślniczą w portfolio

  • Autor: portalspozywczy.pl/pr
  • Data: 25-10-2017, 10:42
Wyborowa przedstawia mistrza gorzelnictwa i nową wódkę rzemieślniczą w portfolio
fot. materiały prasowe

Kombinacja długoletniej historii i ekspertyzy marki Wyborowa z doświadczeniem i wartościami, które reprezentuje mistrz gorzelnictwa – Łukasz Karmowski, wpłynęła na powstanie unikatowej wódki Wyborowa od Mistrza.  Pasja, szacunek do tradycji, lata doświadczeń i szeroka wiedza – to elementy, z których rodzą się niezwykłe połączenia.

Mistrz gorzelnictwa

Łukasz Karmowski – twórca erca wódki Wyborowa od Mistrza kontynuuje rodzinną tradycję przekazywaną z pokolenia na pokolenie. Łukasz przez wiele lat poznawał tajniki rzemiosła, zanim osiągnął mistrzostwo. Jego dziadek przygotowywał nalewki ze spirytusu, a ojciec kierował gorzelnią. Rzemieślnik od ponad 15 lat przekłada swoje zaangażowanie oraz ogromną wiedzę, bazującą na sprawdzonych recepturach i doświadczeniu rodzinnym, na najwyższą jakość destylatu, czuwając nad każdym etapem jego tworzenia.

- Jestem wdzięczny mojemu ojcu, że nauczył mnie kontynuować rodzinną tradycję. Wierzę, że gorzelnictwo było mi pisane i mam je w genach. Praca, którą wykonuję jest jednocześnie moją pasją. Dlatego cieszę się, że dzięki współpracy z firmą Wyborowa Pernod Ricard, jej owoc będzie niebawem dostępny w całej Polsce. Inicjatywy, które podtrzymują kulturę i wartości prawdziwej sztuki gorzelniczej, tam gdzie kluczowym elementem jest człowiek są bardzo cenne – mówi Łukasz Karmowski, mistrz gorzelnictwa.

 Rzemieślniczy sznyt

- Za całym portfolio sygnowanym marką Wyborowa, stoi długoletnia historia, dziedzictwo oraz szeroka wiedza gorzelnicza – mówi Tadeusz Rusek, Senior Brand Manager, Wyborowa Pernod Ricard. 

- Postanowiliśmy pokazać konsumentom, co to znaczy, dlatego przedstawiamy mistrza gorzelnictwa, który jest twórcą serca wódki Wyborowa od Mistrza. Po raz pierwszy chcemy zaprezentować człowieka, który poświęcił swoje życie, aby doskonalić warsztat i w pełni zaangażować się w tworzenie najwyższej jakości destylatów” – kontynuuje Tadeusz Rusek. „Nazwa wódki nawiązująca bezpośrednio do jej twórcy oraz wizerunek Łukasza znajdujący się na etykiecie butelki jest wyrazem naszego uznania i poszanowania dla prawdziwego mistrza rzemiosła – dodaje Tadeusz Rusek.

Fach przekazywany z pokolenia na pokolenie, starannie pielęgnowane podejście oraz niezmienna od lat metoda tworzenia to filary lokalnej gorzelni w Radziczu w województwie kujawsko-pomorskim, gdzie powstaje destylat wódki Wyborowa od Mistrza. Trunek ten został stworzony z żyta pochodzącego wyłącznie z lokalnych upraw. Proces jego tworzenia oparty jest na tradycyjnych recepturach, które w połączeniu z najwyższą starannością mistrza oraz ekspertyzą marki Wyborowa, gwarantują niepowtarzalny smak i aromat trunku.

Wyborowa od Mistrza jest kolejnym wariantem czystej wódki w portfolio Wyborowa Pernod Ricard. Specjalnie zaprojektowana butelka z matowego szkła oraz etykieta, na której widnieje historyczny szkic gorzelni w Radziczu i postać mistrza podkreślą wyjątkowy charakter trunku. 

Jak powstaje? Wódka tworzona jest w jednej gorzelni, z żyta uprawianego tylko lokalnie. Sposób tworzenia wpływa na jej szczególnie pełny i bogaty smak – powstaje wyłącznie ze starannie dobranych ziaren żyta w efekcie trzyetapowego procesu gorzelniczego: produkcja zacieru, fermentacja, destylacja.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (6)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Seba 05-05-2018, 17:24:
Konkurencja wam zapłaciła za tom fale hejtu wy sprzedajne marne pipolki. Bardzo dobra flacha i warto zapłacić parę groszy więcej. Tak trzymać i mieć nadzieję że się nie popsuje.
  • grzecz 03-01-2018, 22:18:
Kupiłem tę wódkę z ciekawości za cenę 150% klasycznej wyborowej. Po otwarciu zapach był obiecujący. Klasyczny zapach wyborowej był o wiele łagodniej wyczuwalny. Niestety w smaku "wódka wyborowa od miszcza" była gorsza od klasycznej wyborowej kupionej w markecie. Posmak był intensywniejszy niż w zwykłej Wyborowej, a po kilkuminutowym staniu na stole wrzuciliśmy ją do zamrażalnika i wróciliśmy do picia klasycznej wyborowej.
Jednymi słowy dobra jest, ale reklama. Szkoda pieniędzy na coś co jest gorsze w smaku od zwykłej wódki, którą można kupić w sklepie. Z przytoczonego przykładu wnioskuję, ze Panu Karmowskiemu zależy na nazwisku jak mnie na zeszłorocznym śniegu.
  • Bagiń 23-11-2017, 07:54:
Ale dno!!!!!!!!
Czym tu się chwalić że sprzedajesz za grosze i jeszcze najgorszemu producentowi czyli dziadą z wyborowej. Tylko współczuć.

Zobacz wszystkie komentarze (6)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 700) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.