Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Wyniki Brown-Forman lepsze od prognoz

Spółka Brown-Forman, producent marki Jack Daniel's, zanotowała globalny wzrost sprzedaży netto o 7 proc. w ciągu pierwszych sześciu miesięcy roku fiskalnego 2014 (dla firmy jest to okres od początku maja do końca października). W tym okresie zysk operacyjny po uwzględnieniu zmian w kursach walut wzrósł o 13 proc. w porównaniu z tym samym okresem przed rokiem.

Paul Varga, dyrektor generalny Brown-Forman, komentując wyniki spółki zwrócił uwagę na rozwój marki Jack Daniel's, który był motorem napędowym dobrych wyników. Wyraził zadowolenie z tego, że Brown-Forman rozwija się pomimo globalnego spowolnienia na rynku alkoholi.

Przez pół roku sprzedaż netto Brown-Forman wzrosła w samych Stanach Zjednoczonych o 5 proc., a o 7 proc. na rynkach rozwiniętych. Podwójny wzrost odnotowano w Wielkiej Brytanii, Francji i Japonii. Sprzedaż mocno wzrosła także na rynkach wschodzących, zwłaszcza w Rosji, Chinach, Brazylii, Indiach i Turcji.

W ciągu pierwszego i drugiego kwartału roku fiskalnego 2014 globalnie spadła o 2 proc. sprzedaż wódka Finlandia.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Paul Varga RSS ALERT    /    Brown-Forman RSS ALERT    /    Jack Daniel's RSS ALERT    /    alkohole mocne RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.237.76.249
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.