Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Zakaz reklamy piwa nie jest receptą na trzeźwość, a powoduje straty w biznesie

- Rząd chce zmniejszyć konsumpcję alkoholu. Tyle tylko że zafundowana społeczeństwu antyalkoholowa terapia opiera się na błędnie postawionej diagnozie - pisze Rzeczpospolita.

Zakaz reklamy piwa nie jest receptą na trzeźwość, a powoduje straty w biznesie
fot. shutterstock

Dziennik przypomina projekt nowelizacji, który zakłada ograniczenie sprzedaży alkoholu między godzinami 22 a 6 rano oraz wprowadza generalny zakaz picia w miejscach publicznych.

- Kolejna nowelizacja ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, obecnie w toku konsultacji społecznych, zakłada bowiem wprowadzenie obowiązku umieszczania informacji dotyczącej wartości odżywczej i składników alkoholu na etykietach oraz zakazanie reklamy piwa między godzinami 6 a 23. Sprzedawcy i producenci już liczą straty, tymczasem na marginesie warto zapytać o jakość i potencjalną skuteczność tak stanowionego prawa - pisze gazeta.

Czytaj więcej: Rzeczpospolita

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

zakaz reklamy piwa RSS ALERT    /    piwo RSS ALERT    /    browary RSS ALERT    /    rynek piwa RSS ALERT    /    rynek piwa 2017 RSS ALERT    /    alkohole RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.205.19.203
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.