Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Alkohole i używki

Znamy polskiego laureata Absolut Creative Competition

Pierwszy etap Absolut Creative Competition dobiegł końca. Poznaliśmy szczęśliwego zwycięzcę, który ma teraz szansę zawalczyć o tytuł globalnego laureata konkursu na kreatywną współpracę z marką. Z aż 7 500 uczestników wyłoniona zostanie ostatecznie jedna osoba, która otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 20 000 euro oraz reklamę swojego projektu umieszczoną w kultowej lokalizacji.

Znamy polskiego laureata Absolut Creative Competition
fot. materiały prasowe

Na etapie krajowym, Absolut wyłonił wyjątkowego artystę młodego pokolenia, który weźmie udział w kolejnym etapie Absolut Creative Competition wraz z resztą finalistów z innych krajów. Polska laureatka – Weronika Ślifierz została doceniona za idealne połączenie kreatywności z ideami, które przyświecają marce, czyli tolerancji i otwartości na świat.

Praca Weroniki Ślifierz została wybrana spośród 7 500 zgłoszeń nadesłanych z 19 krajów, a teraz ma szansę zostać globalnym zwycięzcą konkursu – tym samym dołączyć do listy odważnych i ikonicznych artystów, z którymi marka współpracowała wcześniej, takich jak Keith Haring, Romero Britto, Arman Armand i Maurizio Cattelan.

– Miłość to piękno samo w sobie i można je wyrażać na tysiące sposobów. Ja zrobiłam to tak: najpierw skupiłam się na ukazaniu ciepła, jakie płynie z dzielenia się tym wspaniałym stanem, a później okrasiłam całość przesłaniem – nie ma miłości bez równości – opowiada finalistka konkursu, Weronika Ślifierz.

Weronika Ślifierz ma 27 lat i mieszka w Warszawie. Jest z zawodu grafikiem i od zawsze wielką entuzjastką szeroko pojętego designu. Uczestniczka została starannie wybrana przez jury w skład, którego weszli: Aaron Carter – dyrektor i założyciel londyńskiej Fundacji Delfina, mającej na celu ułatwienie wymiany artystycznej i rozwijanie kreatywnych praktyk Aleksandra Stefaniak – Art Director w KMAG Polska oraz Paweł Swanski – artysta, designer, ilustrator. Weronika włożyła swoje serce i duszę w stworzenie projektu reprezentującego wizję lepszego jutra. Wyrażając swoje wewnętrzne pasje, każdy uczestnik wykorzystał swoje dzieło sztuki, aby nieść przesłanie bardziej otwartego, równego i zintegrowanego świata.

W celu uczczenia kreatywności, siły artystów do wyobrażenia i stworzenia lepszego jutra, w listopadzie 2018 roku Absolut ogłosił globalny konkurs kreatywny, którego misją jest znalezienie kolejnego śmiałego, twórczego głosu marki. Praca globalnego zwycięzcy zostanie zaprezentowana w kultowym miejscu jakim jest Piccadilly Circus w Londynie – a sam laureat otrzyma 20 000 euro nagrody pieniężnej, dołączając do grona 550 artystów, z którymi Absolut współpracował przez ostatnie cztery dekady. Zwycięzca etapu globalnego zostanie ogłoszony w maju 2019 r. w Sztokholmie.

 

Już 4-5 listopada w Warszawie największa konferencja dedykowana sektorowi spożywczemu i handlowemu w Polsce: 20 sesji tematycznych, 120 prelegentów, ponad 1000 uczestników. Zarejestruj się teraz!

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Absolut RSS ALERT    /    Absolut Creative Competition RSS ALERT    /    konkurs RSS ALERT    /    kampania RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 100.24.122.228
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.