Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

ZP PRW: W branży winiarskiej widać nowe trendy

Napoje alkoholowe na bazie wina, wino z dodatkiem soku lub owoców – to tylko niektóre z nowości przygotowanych przez branżę winiarską. Eksperci z największych firm zrzeszonych w Związku Pracodawców Polska Rada Winiarstwa przyznają, że innowacyjność to jeden z najmocniejszych ostatnio trendów.

ZP PRW: W branży winiarskiej widać nowe trendy
fot. shutterstock

Sztywny podział na kategorie napojów alkoholowych, jak piwo, wino, wódka, wydaje się odchodzić do przeszłości. Wszelkiego rodzaju innowacje, mixy i połączenia, to jeden z głównych trendów obserwowanych w branży winiarskiej. 

- Światowy rozwój rynku win w kierunku napojów mieszanych związany jest z coraz powszechniejszym trendem convenience – mówi Jakub Nowak, Prezes firmy JNT Group. - Konsumenci lubią eksperymentować, szukają nowych smaków, a jednocześnie oczekują od rynku gotowych rozwiązań. Trend ten dotyczy zarówno win, jak i piw czy wódek. Dziś na półce win w sklepie znajdujemy nie tylko klasyczne wina, ale także rozbudowaną ofertę win aromatyzowanych oraz gotowych do spożycia drinków na bazie wina. Obecnie bardzo wysokie wzrosty, tuż za winami musującymi (mam na myśli prosecco), odnotowują właśnie wina aromatyzowane. Wszystko wskazuje na to, że ten segment będzie się dalej intensywnie rozwijał. 

Stąd, w ofercie firmy JNT Group m.in: orzeźwiające wina musujące w owocowych wariantach smakowych, światowej sławy włoskie koktajle na bazie lekkich win musujących, wina brokatowe, mieszanki cydru z winem musującym czy lemoniady z dodatkiem alkoholu.  

- Oferta win aromatyzowanych oraz drinków na bazie wina odpowiada na potrzeby tej szerokiej grupy polskich konsumentów, którzy klasyczne wina wytrawne uważają za zbyt cierpkie, a chętnie sięgają po wina w słodszych wariantach smakowych – zauważa Jakub Nowak, Prezes firmy JNT Group S.A. - Polacy są otwarci na nowe smaki i chętnie po nie sięgają. Rozwojowi tego segmentu win sprzyjają małe formaty, które ułatwiają próbowanie nowych smaków i rozszerzają trial produktowy.

Trend ten obserwuje także firma Henkell Freixenet Polska. Właśnie wprowadziła na rynek linię innowacyjnych, gotowych koktajli, które są połączeniem wysokiej jakości win hiszpańskich z owocami. To, jak opisuje firma, „produkty skierowane do tzw. młodych dorosłych, żyjących chwilą”.

 - Nasza najnowsza linia koktajli to odpowiedź na to, w którym kierunku ewoluuje rynek – mówi Anna Kalinowska, Dyrektor ds. Produkcji i Inwestycji w firmie Henkell Freixenet Polska Sp. z o. o .  

- Konsumenci szukają nowych smaków, czegoś, co doskonale orzeźwi, co wystarczy tylko schłodzić, bez konieczności posiadania i łączenia komponentów. Do wyboru jest np. drink mojito i sangria - dodaje.

więcej informacji:

wino RSS ALERT    /    alkohole RSS ALERT    /    ZP PRW RSS ALERT    /    JNT Group RSS ALERT    /    Henkell Freixenet Polska RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.229.122.166
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.