Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Żubr z nowym spotem reklamowym „Dwa Szybkie Żubry”

Z początkiem lutego rusza czwarta edycja promocji konsumenckiej „Dwa Szybkie Żubry”. Marka powraca nie tylko z milionami podwójnych nagród, ale również z nowym spotem reklamowym. W tym roku Żubry popłyną szerokim strumieniem, aby mocno zaakcentować start kolejnego, piwnego sezonu.

Żubr z nowym spotem reklamowym „Dwa Szybkie Żubry”
fot. materiały prasowe

 Tegoroczna edycja loterii „Dwa Szybkie Żubry” to kolejna szansa na zdobycie dwóch darmowych piw. Mechanika akcji, która od samego początku pozostaje niezmienna, sprawia, że cały proces pozostaje dla konsumentów prosty i atrakcyjny.

– Szczęśliwi znalazcy zwycięskich kapsli i zawleczek mogą cieszyć się wygraną od razu, zamieniając je na dwa piwa w sklepach w całej Polsce. Czwartej edycji loterii towarzyszy nowa historia z udziałem Króla Puszczy, jak zwykle podsumowana przewrotnym hasłem. Obecny w spocie szeroki strumień to nawiązanie do miliona piw, które konsumenci mogą wygrać w ramach loterii – mówi Łukasz Kling, menadżer ds. zarządzania marką Żubr.

Nowy spot reklamowy marki przedstawia puszczę w prawdziwie wiosennej odsłonie, pełną bogatej zieleni. Tym samym marka żegna się z mroźną zimą i wkracza w nowy sezon piwny. Spot początkowo opublikowany został na kanale marki na Facebooku, teraz można zobaczyć go również w telewizji i VOD.  

Za przygotowanie nowej kampanii TV odpowiadają: agencja PZL, dom produkcyjny OTO Film oraz Platige Image. Za działania w Internecie, social media oraz PR odpowiedzialne są agencje Tailor Made PR i Huta 19, a za design opakowań promocyjnych - PRISM Studio. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Kompania Piwowarska RSS ALERT    /    Kompania Piwowarska SA RSS ALERT    /    Żubr RSS ALERT    /    piwo RSS ALERT    /    browary RSS ALERT    /    kampania RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.212.243.191
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.