Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

„Żubr zaprasza na Podlasie” – trwa nowa kampania marki

Tym razem nie strażnik Puszczy i opiekun jej mieszkańców, ale gospodarz i przewodnik – w taką rolę wciela się Żubr w najnowszym spocie „Żubr zaprasza na Podlasie”. Marka piwa prezentuje walory swojego macierzystego regionu, chcąc odwdzięczyć mu się w ten sposób i zachęcić do przyjazdu turystów.

„Żubr zaprasza na Podlasie” – trwa nowa kampania marki
Fot. mat. pras.

W dotychczasowych kampaniach Żubr był głównym bohaterem spotów – nawet jeśli pojawiał się dopiero w finale, ratując z opresji leśne zwierzęta lub oddając się ulubionym zajęciom, to przykuwał uwagę majestatyczną postawą lub zabawną puentą. Tym razem jest inaczej. W spocie „Żubr zaprasza na Podlasie” wycofuje się ze sceny, stając się dyskretnym przewodnikiem i gospodarzem. Na plan pierwszy wysuwa się natomiast wspaniała podlaska przyroda, widziana oczami Króla Puszczy – zarówno leśne ostępy, jak i krajobrazy, gdzie wzrok sięga aż po horyzont. Wszystko po to, by jak najwięcej osób dostrzegło autentyczne piękno Podlasia.

- Żubr pochodzi z Podlasia, staramy się to podkreślać na każdym kroku. Wiele zawdzięczamy temu miejscu, stąd od lat czerpiemy inspirację i siłę. Nowy spot jest wyjątkowy, to swoisty hołd Żubra dla Podlasia – tłumaczy Kamil Zug, młodszy menedżer ds. zarządzania marką

- Liczymy na to, że tak jak nasze piwo jest znane i lubiane w całym kraju, tak mieszkańcy pozostałych regionów Polski, zachęceni przez Żubra, zachwycą się Podlasiem i zapragną je odwiedzić - dodaje.

30-sekundowy spot od początku czerwca można oglądać w telewizji, a także w VOD, na profilu marki na Facebooku i kanale na YouTube. Wyprodukowało go Studio Filmowe OTO, autorem kreacji jest PZL, agencje Tailor Made PR i Huta 19 im. Joachima Fersengelda są odpowiedzialne za działania PR i digital, a dom mediowy Zenith zajął się planowaniem i zakupem mediów.

Wideo „Żubr zaprasza na Podlasie” jest uzupełnieniem działań, które marka prowadzi w Białymstoku i okolicach na rzecz lokalnych mieszkańców. W ubiegłym roku z okazji jubileuszu 250-lecia istnienia Browaru Dojlidy m.in. odmalowano tanki browaru, a w sklepach w całej Polsce pojawiła się limitowana edycja opakowań jubileuszowych Żubra. Również w 2018 r. została podpisana umowa z Białowieskim Parkiem Narodowym, na mocy której marka Żubr przez 3 kolejne lata będzie aktywnie wspierać podlaską dziką przyrodę. Co więcej, 15. czerwca br. na placu przed Teatrem Dramatycznym
w Białymstoku odbyła się klimatyczna impreza plenerowa Urodziny Żubra. To już druga edycja jubileuszu Króla Puszczy, który tłumnie odwiedzają mieszkańcy regionu. Wydarzeniu towarzyszyły m.in. wycieczki po browarze, na co dzień niedostępnym dla zwiedzających, warsztaty piwowarskie, strefy regionalnych specjałów i oprawa muzyczna na najwyższym poziomie, którą zapewnili Myslovitz, Pablopavo i Ludziki, Tęgie Chłopy oraz Dj Wika. Niewątpliwą furorę zrobiła lokalna drużyna futbolu amerykańskiego Lowlanders Białystok, która przybyła, aby wspólnie z Podlasianami i Królem Puszczy, świętować wejście do finału Ligi Futbolu Amerykańskiego - Polish Bowl. Całą uroczystość poprowadzili, urodzeni w Białymstoku, stand-uper Rafał Rutkowski oraz aktor Dariusz Szada-Borzyszkowski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Żubr RSS ALERT    /    piwo RSS ALERT    /    alkohol RSS ALERT    /    marketing RSS ALERT    /    Podlasie RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.83.192.109
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.