Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Żubrówka Czarna chce wyróżnić się spośród innych wódek super premium

Żubrówka Czarna wprowadza nową, uspójnioną komunikację. Wraz z nowym konceptem kreatywnym będzie ona od teraz eksponować najważniejsze atrybuty marki, które wyróżniają ją spośród innych wódek super premium na rynku.

Żubrówka Czarna chce wyróżnić się spośród innych wódek super premium
fot. materiały prasowe CEDC

Jak podaje CEDC, właściciel marki, na rynek w ubiegłym roku Żubrówka Czarna z miejsca stała się hitem w mocno konkurencyjnym segmencie najbardziej luksusowych wódek super premium. W ciągu trzech kwartałów 2016 roku zanotowała pozytywne wyniki sprzedażowe, które pozwoliły jej równać się z dominującymi w tej części rynku zagranicznymi markami.

- Wraz z początkiem drugiej połowy roku Żubrówka Czarna pojawi się na rynku z nowym, chwytliwym hasłem „Łagodna, węglem filtrowana”, podkreślającym jej delikatny, idealnie łagodny smak, oraz unikalną metodę filtracji węglem drzewnym dębowym – mówi Maciej Kwaśniewski, Brand Manager Żubrówki Czarnej.

- Poza głównym hasłem, komunikacja marki opierać się będzie także na trzech, wyrazistych elementach, które są najważniejsze dla tożsamości Żubrówki Czarnej i jednocześnie przekładają się na jej wysoką jakość: najlepszej, selekcjonowanej, polskiej pszenicy; krystalicznie czystej wodzie z białowieskich źródeł oraz wspomnianej już wcześniej filtracji – dodaje.

Nowa komunikacja Żubrówki Czarnej wspierana będzie ekspozycjami i materiałami POS w sklepach i najlepszych lokalach. Dodatkowo wspierana będzie działaniami PR i komunikacją w prasie handlowej. Za koncept kreatywny relaunchu odpowiada agencja SYZYGY Warsaw. Graficzne opracowanie kampanii powstało w studiu Ars Thanea. Za działania w kanałach social media odpowiada natomiast agencja K2.

Żubrówka Czarna jest dostępna w sprzedaży od połowy marca ubiegłego roku w pojemnościach 500, 700 i 1000ml. Rekomendowane ceny w kanale handlu tradycyjnego to: 500ml 35,99zł; 700ml 46,99zł i 1000ml 59,99zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Żubrówka Czarna RSS ALERT    /    Żubrówka RSS ALERT    /    CEDC RSS ALERT    /    rynek wódki 2017 RSS ALERT    /    wódki super premium RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.234.111.56
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.