Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Żubrówka Czarna chce wyróżnić się spośród innych wódek super premium

  • Autor: www.portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 11-07-2017, 11:29
Żubrówka Czarna chce wyróżnić się spośród innych wódek super premium
fot. materiały prasowe CEDC

Żubrówka Czarna wprowadza nową, uspójnioną komunikację. Wraz z nowym konceptem kreatywnym będzie ona od teraz eksponować najważniejsze atrybuty marki, które wyróżniają ją spośród innych wódek super premium na rynku.

Jak podaje CEDC, właściciel marki, na rynek w ubiegłym roku Żubrówka Czarna z miejsca stała się hitem w mocno konkurencyjnym segmencie najbardziej luksusowych wódek super premium. W ciągu trzech kwartałów 2016 roku zanotowała pozytywne wyniki sprzedażowe, które pozwoliły jej równać się z dominującymi w tej części rynku zagranicznymi markami.

- Wraz z początkiem drugiej połowy roku Żubrówka Czarna pojawi się na rynku z nowym, chwytliwym hasłem „Łagodna, węglem filtrowana”, podkreślającym jej delikatny, idealnie łagodny smak, oraz unikalną metodę filtracji węglem drzewnym dębowym – mówi Maciej Kwaśniewski, Brand Manager Żubrówki Czarnej.

- Poza głównym hasłem, komunikacja marki opierać się będzie także na trzech, wyrazistych elementach, które są najważniejsze dla tożsamości Żubrówki Czarnej i jednocześnie przekładają się na jej wysoką jakość: najlepszej, selekcjonowanej, polskiej pszenicy; krystalicznie czystej wodzie z białowieskich źródeł oraz wspomnianej już wcześniej filtracji – dodaje.

Nowa komunikacja Żubrówki Czarnej wspierana będzie ekspozycjami i materiałami POS w sklepach i najlepszych lokalach. Dodatkowo wspierana będzie działaniami PR i komunikacją w prasie handlowej. Za koncept kreatywny relaunchu odpowiada agencja SYZYGY Warsaw. Graficzne opracowanie kampanii powstało w studiu Ars Thanea. Za działania w kanałach social media odpowiada natomiast agencja K2.

Żubrówka Czarna jest dostępna w sprzedaży od połowy marca ubiegłego roku w pojemnościach 500, 700 i 1000ml. Rekomendowane ceny w kanale handlu tradycyjnego to: 500ml 35,99zł; 700ml 46,99zł i 1000ml 59,99zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 467) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH