Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Żubrówka wkrótce awansuje na trzecią wódkę na świecie

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 08-09-2015, 10:41
Żubrówka wkrótce awansuje na trzecią wódkę na świecie
Żubrówka to jeden z flagowych alkoholi CEDC fot. CEDC

CEDC, jeden z największych producentów wódki oraz dystrybutorów alkoholu, ma ambicję, aby do końca tego roku jego flagowa Żubrówka awansowała na trzecie miejsce największych marek wódek na świecie – zapowiada Monzer Elabrashy, dyrektor generalny CEDC.

Żubrówka, przy sprzedanych 5,2 miliona 9-litrowych skrzynek,  zajmuje szóste miejsce wśród największych marek wódek na świecie (ranking The Millionaires Club) i jest sprzedawana w 45 krajach.

- Żubrówka stała się szybko brandem światowym. Jest sprzedawana w około 45 krajach i w 2014 roku stała się szóstym brandem światowym. W ciągu roku eksport Żubrówki wzrósł o 60 proc. - mówi Monzer Elabrashy.

- Spodziewamy się, że do końca tego roku Żubrówka stanie się trzecią największą marką wśród wódek na świecie, po wódce Smirnoff i Absolut – dodaje.

- Aby stać się numerem trzy na świecie musimy sprzedać 6 milionów skrzynek 9-litrowych Żubrówki – mówi również dyrektor generalny CEDC.

Sprzedaż Żubrówki, sztandarowej marki CEDC, wzrosła w ciągu roku o 18 proc., co jest zasługą rezultatów osiągniętych przez Żubrówkę Białą, legendarną Żubrówkę Bison Grass, jak również wprowadzonej na rynek w ubiegłym roku Żubrówki Złotej.

Żubrówka Biała, najlepiej sprzedająca się wódka w Polsce, osiągnęła ok. 15,5 proc. udziałów rynku na koniec lipca.

CEDC na początku tego roku przejął pałeczkę lidera na polskim rynku wódki wyprzedzając Stock Spirits Group.

CEDC ma obecnie około 36,4 proc. rynku (pod względem wolumenu). Drugie miejsce na polskim rynku wódki zajmuje Stock Spirits Group z udziałem ok. 30 proc., trzecie miejsce należy do Marie Brizard Wine & Spirits (dawniej Belvedere) z udziałem ok. 15 proc., a na czwartym jest Wyborowa Pernod Ricard z udziałem ok. 5,3 proc.

CEDC, jeden z czołowych producentów wódki w Europie środkowej i wschodniej, od 2013 roku należy do rosyjskiego miliardera Roustama Tariko.

Firma produkuje i sprzedaje takie marki z segmentu wódek jak m. in.: Żubrówka, Bols, Soplica, Absolwent, Green Mark, Zhuravli, Parliament, Royal oraz wiele innych, eksportowanych do ponad 50 krajów świata.

CEDC jest także wiodącym importerem napojów alkoholowych w Polsce, Rosji i Węgrzech.

W Polsce CEDC oferuje również takie marki alkoholi znane na świecie jak np.: Metaxa, Remy Martin, Carlo Rossi, Grant’s, Jägermeister, Gancia, Campari, Cinzano czy Old Smuggler.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 969) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH