Żytniówka zmienia wizerunek

Żytniówka, jedna z najpopularniejszych marek alkoholu w Polsce, pojawi się w sierpniu w zupełnie nowej odsłonie.
Żytniówka pojawiła się na rynku w nowym, kompletnie odświeżonym opakowaniu. Marka prezentuje również nową komunikację podkreślającą jej główne atrybuty – żytni spirytus i tradycję wyrobu wódek z polskiego żyta oraz Podlasie, jako region swojego pochodzenia.
Nowe opakowanie jest wyższe i smuklejsze. Wraz z odświeżonym logotypem Żytniówki i licznymi grawerami z przodu i z tyłu butelki, prezentującymi kłosy żyta, komunikują one główny atrybut tej popularnej marki wódki – polski, żytni spirytus. Zmianie uległy także zakrętka i owijka na szyjce butelki. Teraz pojawią się w ciepłym, złotym kolorze, odwołującym się do słonecznych pól zbóż i podkreślającym pochodzenie Żytniówki z serca Podlasia.
Wprowadzenie odświeżonego opakowania i komunikacji marki wspierane będzie materiałami POS i komunikacją w prasie handlowej. Zupełnie nowa odsłona Żytniówki, również w wariantach smakowych, dostępna będzie od sierpnia w kanale handlu tradycyjnego i nowoczesnego w pojemościach: 100ml, 200ml, 500ml i 700ml. Rekomendowane ceny w handlu tradycyjnym to 100ml 5,09 zł; 200ml 9,25 zł; 500ml 20,65 zł; 700ml 29,79 zł, natomiast w kanale nowoczesnym: 100ml 4,99 zł; 200ml 9,19 zł i 500ml 20,49 zł.

KOMENTARZE: (1)
Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!
Zobacz wszystkie komentarze (1)