666 Drukuj
Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Dyrektor Coca-Coli: Planujemy utrzymać pozycję lidera rynku napojów

- Utrzymujemy pozycję lidera na rynku napojów w ujęciu wartościowym, w tym co dla nas szczególnie ważne, lidera w kategorii napojów gazowanych ze swoją sztandarową marką Coca-Cola na czele. Planujemy tę pozycję utrzymać - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Anna Jakubowski, dyrektor generalna Coca-Cola Poland Services.


Autor: portalspozywczy.pl
Data: 27-11-2014, 16:29
Anna Jakubowski, dyrektor generalna Coca-Cola Poland Services; fot. materiały prasowe

- Porównując kategorię napojów gazowanych w Polsce do rynków Europy Zachodniej per capita widzimy, że ta konsumpcja jest u nas jeszcze niewielka. Z drugiej strony, przeciętnie w Polsce pije się więcej wody, herbaty czy piwa niż w Europie Zachodniej. Dlatego naszym celem jest - z jednej strony - rozwój kategorii napojów gazowanych, a z drugiej - zwiększenie udziału Coca-Coli w tym segmencie - tłumaczy Anna Jakubowski.

Dyrektor generalna Coca-Cola Poland Services potwierdza, że firma jest liderem w kategorii napojów gazowanych w Polsce w ujęciu wartościowym i zamierza tę pozycję utrzymać.

- Naszym głównym priorytetem jest marka Coca-Cola i jej rozwój. Ważne dla nas jest także, aby w naszym porfolio znalazły się produkty z każdej kategorii napojowej. Ponadto dzięki naszym kampaniom promocyjnym i działaniom sponsoringowym (np. FIFA) chcemy tworzyć jak najtrwalsze relacje z konsumentami - dodaje.

Właśnie rozpoczęła się kampania świąteczna marki Coca-Cola. Jak co roku są to działania z dużym rozmachem. - Rozpoczęcie kampanii Coca-Coli jest wyznacznikiem startu sezonu świątecznego w Polsce. To duża odpowiedzialność i zobowiązanie któremu zamierzamy sprostać. Już w tej chwili można obejrzeć w telewizji nasze świąteczne reklamy z Mikołajem do których powróciły kultowe ciężarówki. Po raz pierwszy w historii umieściliśmy na opakowaniach puszek Coca-Cola nie jedną ale aż trzy różne grafiki ze świętym Mikołajem. W dużych sieciach handlowych znajdują się również display'e ze świąteczna grafiką oraz widowiskowe grające i śpiewające ekspozycje w kształcie kultowych ciężarówek - mówi Anna Jakubowski.

 

© Portal Spożywczy 2020-01-25 20:27:45