666 Drukuj
Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Carrefour zmienia strategię komunikacji z klientami

Zarząd francuskiej sieci Carrefour ogłosił, że w 2015 r. firma przyjmie nową globalną strategię komunikacji z konsumentami. Osią działań ma być przekonanie klientów do szeroko rozumianego optymizmu.


Autor: portalspozywczy.pl
Data: 05-01-2015, 13:25

1 stycznia Carrefour rozpoczyna nową kampanię komunikacyjną, której istotnym elementem ma być seria krótkich filmów nakręconych ze współudziałem klientów sieci w całej Francji. W filmikach Carrefour wyjaśnia ludziom, co mogą zrobić aby uzyskać jak najwięcej radości z ich codziennego życia. Sieć deklaruje, że zależy jej na tym, aby w 2015 r. społeczeństwo weszło w „nowy stan umysłu" - pozytywnego ożywienia.

W ciągu kilku tygodni nagrane mają zostać setki klientów sklepu.

Co więcej, od 2 stycznia pracownicy we francuskich hipermarketach Carrefour mają koncentrować się na ożywieniu „nowego stanu umysłu" wśród klientów, dzieląc się z nimi optymizmem i pozytywną postawą.

Warto zauważyć, że w Polsce sieć Carrefour od 2010 roku używa "pozytywnego" sloganu promocyjnego "Carrefour - Pozytywnie każdego dnia". Hasło zostało wprowadzone przez Carrefour w czasie spowolnienia gospodarczego i spadającego optymizmu konsumenckiego, aby pozytywnie nastroić klienta do zakupów w sklepach francuskiej sieci.

© Portal Spożywczy 2019-12-14 16:41:49