Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Żywność prozdrowotna to najlepiej rozwijający się segment branży spożywczej

- 2016 był pierwszym pełnym rokiem działalności Purella Food. Był to czas szybkiego rozwoju portfolio produktów z chlorellą, a także testów, badań, poszukiwań, wdrażania długofalowej strategii działania aby dostarczać produkty innowacyjne, wysokiej jakości i w dobrej cenie - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Artur Gajewski, sales & marketing manager w spółce Purella Food


Autor: AT/portalspozywczy.pl
Data: 27-12-2016, 10:48
Artur Gajewski, sales & marketing manager w spółce Purella Food. fot. archiwum prywatne

Jak mówi Artur Gajewski, przy wprowadzaniu innowacyjnych pomysłów Purella Food bazowano na tym, że rynek żywności prozdrowotnej jest obecnie najintensywniej rozwijającym się segmentem branży spożywczej.

- Intensywne działania umożliwiły budowanie świadomości kategorii superfoods i chlorelli w Polsce. To wszystko udało nam się zrobić poprzez wzmożoną komunikację PR i social media. Budowaliśmy również z sukcesem naszą dystrybucję - dodaje.

Przedstawiciel Purelli zauważa, że w 2016 roku spółce udało się zrealizować więcej niż zakładano.

- Jednym z głównych celów Purella Food było zbudowanie szerokiego portfolio produktów i to się udało. Rok zaczynaliśmy z dwoma produktami a kończymy z 15. Co więcej, kolejne sześć produktów czeka na wdrożenie już w I kwartale 2017 roku. W IV kwartale 2016 roku wprowadziliśmy dwa batony z linii sportowej, a także trzy rodzaje warzywno-owocowych smoothie NFC. Obie linie będą rozbudowywane w 2017 roku. Kolejnym osiągniętym celem było wejście z sukcesem do kilku tysięcy sklepów. Nasze produkty uzyskały nagrody konsumenckie, w tym bardzo ważną i prestiżową dla nas nagrodę branżową „Dobry Produkt” za innowacyjne „przemycenie” Chlorelli w batonach Chlorella Natural Energy Raw Bar - dodaje.

Gajewski dodaje, że mając na uwadze popularność chlorelli w Polsce, firmie udało się przez miniony rok zbudować firmę, która jest „top of mind” tej kategorii.

- Strategia postawienia na jeden superfood i rozbudowywanie portfolio z jego wykorzystaniem przynosi pozytywne rezultaty - podsumowuje.

Założona w 2015 roku polska spółka Purella Food zajmuje się produkcją żywności z wykorzystaniem chlorelli, słodkowodnej algi pochodzącej z Korei. W portfolio firmy znajdują się obecnie: czysta chlorella w formie tabletek i proszku, "surowe" batony Chlorella Natural Energy Bar, Greendox, czyli chlorella z błonnikiem mikronizowanym, batony sportowe Chlorella Sport Bar w wersji dla kobiet i mężczyzn, wspomniane smoothie z chlorellą, owocami i warzywami oraz zdrowa przekąska Natural Raw Bites BIO. Produkty Purella Food dostępne są w sieciach Rossmann, Piotr i Paweł, Carrefour oraz Delikatesy Centrum.

© Portal Spożywczy 2020-01-28 18:21:10