Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Kamil Bednarek w kampanii reklamowej marki Frugo

Pod hasłem „Tak miksuje FRUGO” rozpoczęła się największa w historii marki Frugo kampania reklamowa.


Autor: www.portalspozywczy.pl/PR
Data: 13-06-2017, 11:28
Fot. shutterstock

- Wspólny projekt z FRUGO był naprawdę ciekawym wyzwaniem - przyznaje Kamil Bednarek - Muzyka i owoce to co prawda dwa odległe światy, ale postanowiliśmy je połączyć oryginalnym miksem. FRUGO to smaki, moja twórczość to dźwięki, a wszystko tutaj przepełnione jest luzem.  Jestem przekonany, że to połączenie się nam udało – dodaje artysta. 

Zainspirowany charakterem FRUGO, Kamil stworzył utwór „Poczuj luz”, do którego marka wyprodukowała klip. Artysta zaangażował się również we wszystkie działania marketingowe marki – począwszy od spotu TV, poprzez komunikację digitalową i w social mediach, a kończąc na aktywacji konsumenckiej oraz opakowaniach FRUGO. 

Całość kampanii FoodCare, właściciel marki FRUGO, realizuje we współpracy z Universal Music oraz agencją H2O Creative. Za zakup mediów odpowiada Zenith Optimedia, natomiast działaniami public relations zajmuje się agencja Public Dialog. 

Kampania rozpoczęła się 6 czerwca 2017 i potrwa do końca wakacji. W ramach startu w największych stacjach telewizyjnych pojawił się spot promocyjny (w wersji 30’, 15’ i 8’). Całość strategii komunikacyjnej została oparta na miksie wszystkich touchpointów pod kątem styczności z nimi grupy docelowej. W projekcie wykorzystany zostanie więc szeroki wachlarz kanałów – oprócz telewizji również radio, serwisy strumieniowe (m.in. Spotify, AppStore), social media i środowisko digitalowe. Uzupełnieniem komunikacji jest  konkurs Flip Bottle Challenge, który FRUGO przygotowało dla młodzieży. 

© Portal Spożywczy 2019-05-21 20:51:38