Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Hortex: Wejście w segment napojów gazowanych to był strzał w dziesiątkę

W kwietniu wprowadziliśmy napoje gazowane Hortex Bubbles w wygodnych i wizualnie atrakcyjnych przeźroczystych puszkach, w smakach, znanych konsumentom z napojów orzeźwiających. Wygląda na to, że był to strzał w dziesiątkę. Przedstawiciele handlu i konsumenci docenili zarówno atrakcyjne opakowanie, jak i smaki - mówi Beata Łosiak, rzecznik prasowy firmy Hortex.


Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 22-06-2017, 10:28
fot. materiały prasowe

- Zrealizowaliśmy plany dotyczące budowania dystrybucji i pomimo tego, że przez długi czas pogoda nie rozpieszczała producentów napojów przekroczyliśmy poziom zaplanowanej na ten okres sprzedaży - zapewnia Beata Łosiak.

Według danych firmy kategoria napojów gazowanych to druga co do wielkości kategoria napojów (największa to woda). 50 proc. Polaków deklaruje, że pije napoje gazowane minimum raz w miesiącu, w tym 30 procent minimum 2 razy w tygodniu.

Obecnie w portfolio marki Hortex znajduje się ponad 20 napojów orzeźwiających w różnych formatach: 1l i 1,75l i 0,5l w tym najpopularniejsze na rynku smaki, jak: jabłko mięta i jabłko wiśnia.

 

© Portal Spożywczy 2019-05-26 13:29:24