Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Romuald Lipko wprowadza nowe smaki wódek „Jolka, Jolka pamiętasz”, zapowiada kolejne

Romuald Lipko i jego firma Muzyczne Alkohole wprowadziła na rynek w połowie czerwca smakowe odmiany wódki „Jolka, Jolka pamiętasz”. Smaki: grapefruit, limonka, polska wiśniówka, pomarańcz oraz melon pojawiły się na rynku dwa tygodnie temu. Jesienią pojawią się natomiast orzechowa oraz malinowa „Jolka, Jolka pamiętasz” – informuje biuro prasowe firmy Muzyczne Alkohole.


Autor: BW, portalspozywczy.pl
Data: 26-06-2017, 15:59
fot. materiały prasowe

Wszystkie mają zawartość alkoholu 40 proc., robione są na bazie prawdziwych owoców i wszystkie są bezglutenowe.

Jak podaje biuro prasowe firmy Muzyczne Alkohole wódki te są także poza polskim rynkiem eksportowane do Azji, USA, Anglii, Niemiec i Austrii.

Odmiana polska wiśniówka otrzymała miesiąc temu srebrny medal na organizowanych w Los Angeles międzynarodowych targach Wine & Spirits Wholesalers of America.

Romuald Lipko mówił wcześniej w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl, że zainwestował w biznes alkoholowy około miliona złotych i założył w tym celu spółkę Muzyczne Alkohole. Pomysł biznesu opiera się m.in. na sentymencie do muzyki i do wspomnień związanych z wielkim przebojem Budki Suflera i jednym z największych polskich przebojów wszech czasów - „Jolka, Jolka pamiętasz”.

Romuald Lipko wprowadził na rynek czystą wódkę marki „Jolka, Jolka pamiętasz” na początku tego roku i jest dostępna m.in. w sieci Makro, w sklepach Alkohole Świata i niektórych sklepach Społem, a także na lotnisku Chopina w Warszawie. Produkcja odbywa się w fabryce Polanin w Środzie Wielkopolskiej.

© Portal Spożywczy 2019-05-22 13:06:10