Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Prezes Herbapolu: Miniony rok zakończyliśmy dwucyfrowym wzrostem

– Cały miniony rok był dla nas szczególnie udany i zakończył się dwucyfrowym wzrostem. Wszystkie produkty znajdujące się w naszej ofercie osiągnęły bardzo dobre wyniki sprzedażowe, co pozwoliło nam umocnić pozycję lidera rynku w prawie wszystkich kategoriach znajdujących się w portfolio spółki – powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Evangelos Evangelou, Prezes Zarządu Herbapol-Lublin S.A.


Autor: Jakub Szymanek / portalspozywczy.pl
Data: 28-06-2017, 12:25
Evangelos Evangelou, Prezes Zarządu Herbapol-Lublin S.A. fot. materiały prasowe

Według Prezesa Zarządu Herbapol-Lublin S.A. miniony rok pozytywnie wpłynął na kondycję finansową oraz rozwój spółki.

– Cały miniony rok był dla nas szczególnie udany i zakończył się dwucyfrowym wzrostem. Wszystkie produkty znajdujące się w naszej ofercie osiągnęły bardzo dobre wyniki sprzedażowe, co pozwoliło nam umocnić pozycję lidera rynku w prawie wszystkich kategoriach znajdujących się w portfolio spółki – ocenił Evangelos Evangelou.

Bardzo dobra sytuacja finansowa spółki przełożyła się na wprowadzenie nowych produktów do oferty marki.

– Na początku tego roku do portfolio marki Herbapol Zielnik Polski dołączyły kolejne herbatki ziołowe: morwa biała, czystek oraz skrzyp. Wprowadziliśmy także innowacyjny na polskim rynku owocowo-zielarskim produkt Zielnik Polski Esencja Zdrowia. Kolejną nowością w naszej ofercie jest Naturalna Ice Tea, czyli w 100% naturalny napój herbaciany – wyliczył Prezes Zarządu Herbapolu.

Spółka nie spoczywa na laurach i rozważa dalsze powiększanie swojego portfolio, idąc w kierunku trendów prozdrowotnych.

– Bez wątpienia sprzyja nam silny trend prozdrowotny i uważam, że to właśnie produkty funkcjonalne oraz oparte na ziołach mają obecnie największy potencjał. W najbliższych latach będziemy więc koncentrować się właśnie na nich, korzystając z naszego bogatego doświadczenia – tłumaczył Prezes Zarządu Herbapolu.

– Jak już wspominałem, pozycja lidera to zobowiązanie do tego, by cały czas się rozwijać. Nasze portfolio systematycznie zmienia się i powiększa, a każda nowość poprzedzona jest kilkuletnim procesem decyzyjnym i badaniami. Przywiązujemy bardzo dużą wagę do tego, by zachować jak najbardziej naturalny skład naszych produktów, a jednocześnie odpowiadać na obowiązujące aktualnie trendy i potrzeby konsumentów, którzy są coraz bardziej wymagający i świadomi – podsumował Evangelos Evangelou.

© Portal Spożywczy 2019-05-25 00:55:26