Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Eksperci ds. marketingu: Nawoływanie do bojkotu Cisowianki nie udało się i się nie uda

Po kilku dniach gorącej dyskusji w internecie, działania Partii Razem przeciwko producentowi wody Cisowianka nie przyniosły żadnego efektu. Eksperci od marketingu - na łamach serwisu natemat.pl, punktują, dlaczego nawoływanie do bojkotu nie udało się i się nie uda.


Autor: natemat.pl / portalspozywczy.pl
Data: 28-06-2017, 12:49
fot. materiały prasowe marki Cisowianka

Zdaniem Jacka Sadowskiego, prezesa agencji reklamowej DEMO Effective Launching, sprzedaż Cisowianki wzrośnie. Jak podkreślił, pod tak nietrafionym zarzutem nie uda się zorganizować bojkotu przeciwko tej polskiej marce. - Jeśli pominąć kontekst ochrony życia poczętego, nie podoba mi się, że zaangażowanie w działalność legalnej organizacji może się spotkać z tak złym komentarzem. Jest wręcz przeciwnie, zachęcam do wspierania fundacji zgodnie z sumieniem. Akcje uważam, za słabą i czepialską – dodaje Sadowski na łamach natemat.pl.

Podobnie uważa Jacek Kotarbiński, ekspert od marketingu:"Szum, jaki powstał wokół marki, może spowodować wzrost sprzedaży".

Na Facebooku działacze partii Razem nawoływali do bojkotu wody marki Cisowianka, której prezes finansowo wpiera organizacje antyaborcyjne. Apel miał być jednocześnie upomnieniem się o prawa kobiet. Nie wszystko poszło jednak zgodnie z ich planem. W internecie szybko pojawiły się zdjęcia pustych półek, które miały sugerować szybką rotację wód Cisowianka.

Już 4-5 listopada w Warszawie największa konferencja dedykowana sektorowi spożywczemu i handlowemu w Polsce: 20 sesji tematycznych, 120 prelegentów, ponad 1000 uczestników. Zarejestruj się teraz!

© Portal Spożywczy 2019-10-24 03:32:41