Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Na koniec lutego 2018 roku Tesco planuje zmniejszyć powierzchnię w Polsce o 33 tys. mkw.

Na koniec lutego 2018 Tesco będzie miało w Polsce o 33 tys. mkw. powierzchni handlowej mniej - wynika z raportu rocznego Tesco.


Autor: dlahandlu.pl
Data: 12-07-2017, 08:32
fot. shutterstock

W ubiegłym roku planowano, że powierzchnia handlowa spadnie o 7,8 tys. mkw. W rzeczywistości redukcja była większa i wyniosła 10 tys. mkw. (likwidacji uległo w sumie 11 sklepów). Na obecny rok finansowy, kończący się w lutym 2018 zaplanowano większe redukcje w naszym kraju - sięgające 33 tys. mkw. Już obecnie wiadomo, że do puli tej można zaliczyć redukcję 9 sklepów, ogłoszoną w I połowie 2017 roku.

Jak wynika z informacji Tesco średnia powierzchnia placówki handlowej sieci to ok. 2 tys. mkw.

Na koniec lutego 2017 sieć miała w Polsce 429 sklepów. Na koniec lutego 2018 roku będzie ich 420 lub mniej.  Obecnie sieć zarządza blisko 890 tys. mkw. powierzchni handlowej w Polsce a jej obroty w ostatnim roku finansowym wyniosły 10,832 mld zł.

Już 4-5 listopada w Warszawie największa konferencja dedykowana sektorowi spożywczemu i handlowemu w Polsce: 20 sesji tematycznych, 120 prelegentów, ponad 1000 uczestników. Zarejestruj się teraz!

© Portal Spożywczy 2019-10-23 07:10:55