666 Drukuj
Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Młodzi konsumenci poszukują produktów zindywidualizowanych. Internet temu sprzyja

Eksperci są zgodni, że obecna młodzież to dla firm zupełnie inny konsument - podaje money.pl


Autor: money.pl
Data: 23-07-2017, 16:07
fot. shutterstock

- Coraz więcej potrzeb zaspokaja się wykorzystując internet, młodzi ludzie szybciej i intensywniej niż dorośli wykorzystują go w codziennych czynnościach: czerpią z niego wiedzę, poszukują informacji o kupowanych produktach, ale także wymieniają się informacjami i doświadczeniem związanym z użytkowaniem produktów. Obserwuje się więc postawy prosumenckie przejawiające się współdzieleniem się wiedzą, informacjami i zasobami - mówiła dr Izabela Sowa z Katedry Badań Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.

Dodała, że część młodzieży kontaktuje się internetowo z producentami lub sprzedawcami sugerując im własne pomysły na udoskonalenie produktów. - Dzięki tej wymianie informacji kupowane produkty zyskują pewną nową wartość. Młodzi poszukują produktów zindywidualizowanych, a możliwość dokonywania zakupów internetowych temu trendowi sprzyja - wskazała.

Czytaj więcej w money.pl

 

 

 

© Portal Spożywczy 2020-01-28 02:45:23