Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Dyrektor sieci Nasz Sklep: Wdrażamy aplikację mobilną dla koordynatorów sieci

Polska Sieć Handlowa Nasz Sklep w pierwszym półroczu 2017 roku kontynuowała prace nad wyborem i wdrożeniem aplikacji mobilnej dla koordynatorów sklepów – mówi dla serwisu portalspozywczy.pl Jan Sałata, dyrektor generalny Polskiej Sieci Handlowej Nasz Sklep, należącej do Grupy Kapitałowej Specjał.


Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 27-07-2017, 15:07
Jan Sałata, dyrektor generalny Polskiej Sieci Handlowej Nasz Sklep. Fot. archiwum własne Jana Sałaty

– Na koniec 2016 roku Polska Sieć Handlowa Nasz Sklep liczyła ogółem 3449 sklepów, w tym 278 Sklepów Premium. Pierwsze półrocze 2017 roku zakończyliśmy z liczbą 3591 sklepów, w tym z 308 placówkami Sklepów Premium. Sieć kontynuowała prace nad wyborem i wdrożeniem aplikacji mobilnej dla koordynatorów sklepów, którzy jako pracownicy sieci opiekują się naszymi placówkami i doradzają naszym franczyzobiorcom. Obecnie trwają prace wdrożeniowe, planowany termin zakończenia wdrożenia to grudzień 2017 roku. Aplikacja mobilna jest narzędziem, które ułatwia zarządzanie kilkudziesięcioma koordynatorami terenowymi,  poprawia komunikację pomiędzy siecią a sklepem. Poprzez aplikację można m.in. złożyć zamówienie do dostawców kontraktowych, sprawdzić obowiązujący kontrakt z producentem, zaraportować obecność wyznaczonych produktów w sklepie czy zoptymalizować trasę – tłumaczy dyrektor sieci. 

– Rozwijaliśmy ponadto program szkoleniowy dla franczyzobiorców – Uniwersytet Przedsiębiorczości. W ramach uniwersytetu uruchomione zostały nowe szkolenia z działów świeżych oraz program wspierający edukację personelu. Rok 2017 planujemy zakończyć z liczbą 3660 sklepów, w tym z 318 placówkami Delikatesów Premium. Planujemy również dokończenie prac wdrożeniowych aplikacji mobilnej – mówi Jan Sałata. 

Przypomnijmy, pod koniec czerwca br. nasza redakcja podawała, że Polska Sieć Handlowa Nasz Sklep otworzyła i wyremontowała w ciągu ostatnich miesięcy wiele placówek, m.in. w oddziałach Rzeszów, Lublin, Tomaszów, Łódź, Wrocław oraz Kraków. Placówki zostały przystosowane do obecnych standardów sieci, m.in. wdrożono w nich planogram, a  załogi przeszkolono z zarządzania ladą mięsno-wędliniarską. 

Polska Sieć Handlowa Nasz Sklep powstała w 2000 r.  Obecnie organizatorem sieci jest spółka PSH Nasz Sklep S.A. wchodząca w skład Grupy Kapitałowej Specjał. Prezesem spółki jest Krzysztof Tokarz. W chwili obecnej sieć zrzesza ponad 3 500 sklepów franczyzowych pod czterema brandami: Nasz Sklep, Delikatesy Premium Nasz Sklep, Delikatesy Sezam oraz Express. Swoim zasięgiem obejmuje 12 województw. Nasz Sklep posiada także 45 sklepów własnych pod szyldami: Nasz Sklep, Delikatesy Sezam, Delikatesy Premium i Livio. Większość sklepów własnych działa na terenie województwa podkarpackiego. 

© Portal Spożywczy 2019-11-18 12:47:39