Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Bezmiesnymiesny.pl planuje wejść ze swoimi produktami do sieci handlowych

E-sklep bezmiesnymiesny.pl sprzedaje produkty wegańskie, które wyglądem i smakiem przypominają wędliny i jednocześnie sam je produkuje. Igor Sadurski i Rafał Czech, właściciele sklepu internetowego, myślą o wejściu ze swoimi produktami w dystrybucję do sieci handlowych oraz mniejszych sklepów specjalistycznych.


Autor: Olimpia Wolf
Data: 01-09-2017, 11:06
Igor Sadurski i Rafał Czech, właściciele e-sklepu bezmiesnymiesny.pl. Fot. materiały prasowe

Przez rok działalności Igor Sadurski i Rafał Czech, właściciele e-sklepu bezmięsnymięsny.pl mieli wielokrotnie propozycje, aby ze swoimi produktami wyjść poza sklep internetowy.

– Aby nasze produkty znalazły się w klasycznej dystrybucji, muszą być przygotowane pod półkę sklepową oraz posiadać dłuższy termin ważności. Wymaga to od nas opracowania ścieżki przygotowawczej. Nasza strategia zakłada rozwój naszego biznesu w tę stronę. Chcemy iść w skalę, chcemy się do tego przymierzyć – tłumaczą właściciele e-sklepu w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl

Myślą o przyszłej współpracy z mniejszymi sklepami, ale też i z sieciami handlowymi. Zauważają, że w Lidlu i w Kauflandzie jest duża oferta produktów wege. W Biedronce też.

– Duże sieci spostrzegły, że to jest ogromny rynek.  Lidl ma raz na jakiś czas swoje bezmięsne wędliny, chociaż one są akurat z białkiem kurzym, więc nie są wegańskie. Nie zamierzamy w przyszłości współpracować tylko z mniejszymi specjalistycznymi sklepami, chociaż to może być jedna z faz naszego rozwoju biznesowego - mówią Igor Sadurski i Rafał Czech.

Dodają, że muszą się również nauczyć współpracy B2B. – W mikroskali współpracujemy obecnie z rynkiem gastronomicznym. Zaopatrujemy kilka restauracji w nasze produkty i dzięki temu uczymy się – tłumaczą.

Cały tekst w strefie premium:

Bezmiesnymiesny.pl, czyli jak powstał polski wegański e-sklep?

© Portal Spożywczy 2019-10-16 08:44:43