Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Sokołów SA podąża za trendami. Wprowadza linię produktów bezmięsnych

Sokołów SA rozszerza asortyment, wprowadzając linię produktów „Z gruntu dobre”. Nowe produkty zawierają wyłącznie warzywa oraz składniki roślinne (kasze, pestki, nasiona, orzechy) i naturalne przyprawy. Jest to propozycja dla osób, które chcą w prosty i wygodny sposób wzbogacić swój codzienny jadłospis w produkty roślinne.


Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 04-09-2017, 12:56
fot. materiały prasowe

Nowa, bezmięsna linia, jest odpowiedzią firmy na zmieniające się trendy żywieniowe i coraz częściej spotykaną wśród konsumentów postawę określaną jako fleksitarianizm.

- Wybory konsumentów i ich satysfakcja wyznaczają kierunki rozwoju naszej firmy. Uważnie obserwujemy styl życia Polaków i aktywnie reagujemy na powstające potrzeby. Zauważyliśmy, jak wiele osób chce urozmaicić swoją dietę, wprowadzając do niej więcej różnorodnych produktów i stało się to impulsem do stworzenia tej linii. To z kolei pozwoliło nam dostrzec potrzeby zupełnie nowej grupy konsumentów, dla której dotychczas nie mieliśmy żadnej propozycji – dla osób na diecie bezmięsnej – mówi Bogusław Miszczuk, Prezes Sokołów S.A.

„Z gruntu dobre” to szeroka gama produktów i smaków: Pasta z białej fasoli, Pasta z cukinii z suszonymi pomidorami, Pasta warzywna z ciecierzycą, Pasztet warzywny, Pasztet z soczewicy z żurawiną. Produkty nie zawierają izolatów lub koncentratów białek (np. sojowych, grochu, jaj), ani żadnych substancji dodatkowych. Linia „Z gruntu dobre” powstaje z zachowaniem najwyższych standardów jakości i bezpieczeństwa – to produkty z tzw. „czystą etykietą”, zawierające wyłącznie naturalne dodatki.

- Produkty z nowej, bezmięsnej linii Sokołowa mają bardzo dobrą wartość odżywczą, wysoką zawartość białka i stać się mogą doskonałym składnikiem odpowiednio zbilansowanej, codziennej diety – mówi Krzysztof Kawecki, szef Zespołu Innowacyjnego w Grupie Sokołów SA. 

Koncept i smaki nowej linii powstały w Centrum Rozwoju Produktu firmy Sokołów SA. Podczas prac nad recepturami Sokołów zapytał o ocenę nowych smaków blogerów kulinarnych, z którymi firma regularnie współpracuje.  - Blogerzy są naszymi stałymi gośćmi na warsztatach kulinarnych w Akademii Smaku Sokołów. Podczas prac nad nową linią zaprosiliśmy ich do udziału w warsztacie kulinarnym, którego wiodącym tematem były zwyczaje żywieniowe i diety bezmięsne – mówi Aleksandra Chalimoniuk, Dyrektor Spółki ds. PR i Komunikacji.

W momencie wprowadzenia na rynek, produkty Sokołów „Z gruntu dobre” można będzie nabyć w sklepach własnych Delikatesy Mięsne Sokołów, a dystrybucja będzie stopniowo rozszerzana o kolejne placówki. Ze względu na fakt, iż są to produkty świeże, będą dostępne w lodówkach.

Seria Sokołów „Z gruntu dobre” będzie sukcesywnie rozszerzana o kolejne propozycje. 

© Portal Spożywczy 2019-11-15 01:46:49