Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Nowel zachęca do kupowania pieczywa z Lidla

3 września ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa Lidl Polska „Chrupiące z pieca”. Jej twrarzą jest Michał Zajezierski, wiceprezes zarządu piekarni Nowel, która dostarcza dla sieci pieczywo do odpieku.


Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 04-09-2017, 13:18
Michał Zajezierski, wiceprezes zarządu piekarni Nowel w reklamie sieci Lidl

„Chrupiące z pieca” to koncept wprowadzony w sieci sklepów Lidl już w 2011 r., kiedy wdrożono strefy odpieku pieczywa we wszystkich sklepach na terenie kraju. W myśl idei „Chrupiące z pieca” Lidl Polska zapewnia różne rodzaje pieczywa bez konserwantów i ulepszaczy. Głównym dostawcą pieczywa do odpieku dla Lidla jest piekarnia Nowel Sp. z o.o. z Legionowa specjalizująca się w produkcji pieczywa mrożonego.

Michał Zajezierski, Wiceprezes Zarządu Nowel Sp. z o.o., który występuje w kampanii „Chrupiące z pieca” na co dzień odpowiada za obszary związane z rozwojem firmy. Koordynuje procesy produkcyjne, a także działania inwestycyjne spółki, w tym finansowanie inwestycji.

- Jako firma rodzinna, produkująca pieczywo od czterech pokoleń wiemy, że klienci poszukują wysokiej jakości produktów bez konserwantów, a dodatkowo zawsze świeżych, chrupiących, o zapachu przypominającym smaki dzieciństwa. Potwierdzeniem jakości naszych produktów są certyfikaty clean label, dowodzące, że do produkcji pieczywa nie używamy żadnych substancji konserwujących
czy polepszaczy smaku. Polegamy na polskich, dobrych składnikach i sprawdzonych dostawcach. Dlatego chleb, który trafia z półek sieci takich, jak Lidl prosto na polskie stoły, wykonany jest z dosłownie kilku podstawowych składników – mówi Michał Zajezierski.

Osią kampanii są dwa 30-sekundowe spoty telewizyjne oraz radiowe, w których wiceprezes Nowel opowiada o firmie oraz produkcji i odpieku pieczywa.

 

 

© Portal Spożywczy 2019-12-08 21:58:35