Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

„Ty wybierasz” – nowy spot marki Książęce

4 września swoją premierę ma nowa reklama marki Książęce. Bohaterami jesiennej kampanii marki pod hasłem „Ty wybierasz” znów są Książę i Tomasz. Jednak tym razem spot zaskakuje zupełnie nową dla Książęcego koncepcją i estetyką.


Autor: portalspozywczy.pl/pr
Data: 05-09-2017, 10:02
fot. materiały prasowe

Warto zejść z utartych ścieżek, aby podążać własną drogą – przekonuje nowy spot piwa Książęce, w którym Książę i jego syn Tomasz rywalizują z grupą motocyklistów. Protagoniści decydują się zboczyć z wytyczonego szlaku, wybierają niestandardowy sposób, by dotrzeć do celu, gdzie czeka ich nagroda. W tle tych zmagań rozbrzmiewa klasyczny, rockowy przebój „Born To Be Wild”.

- Wcześniejsze spoty, przedstawiające poszczególne warianty kolekcji, poprzez swoją formułę służyły szerzeniu kultury piwnej, miały niemal charakter edukacyjny. Natomiast tym razem postawiliśmy na rozmach, dynamikę i emocje – mówi Michał Kuczyński, dyrektor marki.

– Podkreślamy to, że Książęce daje piwoszom wybór, możliwość odnalezienia swojego ulubionego smaku w świecie piw, co oddaje hasło „Ty wybierasz”. Doceniamy indywidualizm i niezależność, a co najważniejsze – poprzez kolekcję Książęcego umożliwiamy jej wyrażanie – dodaje Magdalena Mączka-Chomczyk, menedżer marki Książęce.

30-sekundowy spot „Ty wybierasz” jest elementem jesiennej kampanii promocyjnej marki Książęce, realizowanej w kanałach TV i digital. 

© Portal Spożywczy 2019-08-23 09:07:33