Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Butcher's Pet Care: Zmiana strategii dyskontów przyciągnęła klientów hipermarketów

- Zaczęliśmy współpracę z kanałem dyskontowym, w którym, po zmianie strategii, coraz częściej zakupy robią również klienci hipermarketowi, zainteresowani nie tylko marką własną ale i brandem - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Pat Romanek, General Manager International w Butcher's Pet Care.


Autor: portalspozywczy.pl
Data: 15-09-2017, 16:19
Pat Romanek, General Manager International w Butcher's Pet Care. Fot. materiały prasowe

Obecność w kanale dyskontowym Butcher's rozpoczął od promocji in-out.

- Mogę powiedzieć, że uczymy się siebie nawzajem. To jest proces, współpraca. Jesteśmy przekonani, że premiunizacja i humanizacja całej kategorii będzie następowała również w tym kanale - dodaje.

Głównym kanałem dystrybucji dla Butcher's Pet Care jest jednak handel nowoczesny.

- Możemy pochwalić się sukcesem. W hipermarketach nasza karma mokra dla psa ma 14 proc. udziału wartościowego. Jesteśmy tuż za globalnym graczem. W kanale nowoczesnym wykorzystujemy szansę, jaką dostaliśmy. Staramy się być partnerem do rozmów o wzroście kategorii, mamy pomysły i są one doceniane. Mamy nowe listingi produktów w supermarketach, w których wcześniej odbywały się testy sprzedaży i przeszliśmy je pomyślnie. Marka jest także bardziej rozpoznawalna i dzięki temu rośnie nasza rotacja - dodała Romanek.

Brytyjski producent karm dla zwierząt jest obecny na 19 światowych rynkach.

- W ostatnim czasie nasz oddział International rozpoczął współpracę z kolejnymi rynkami. W tym momencie pracujemy już z 19 krajami, w których zaczynamy budowę naszej pozycji rynkowej,  co oznacza, że nasza oddzielna strategia sprzedażowa, produktowa i marketingowa jaką objęliśmy sprawdziła się - dodała.

Przeczytaj cały wywiad z Pat Romanek, General Manager International w Butcher's Pet Care:

Pat Romanek, Butcher's Pet Care - wywiad na temat trendów na rynku pet food

© Portal Spożywczy 2019-05-21 21:22:55