Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Kosher to dodatkowe wyzwanie dla producenta

Największy problem dla producenta to przygotowanie wysyłki przeznaczonej na eksport do Izraela. W związku z rygorem kosher jest to dedykowana produkcja i wysyłka towaru realizowana jest w określonych warunkach – powiedziała serwisowi portalspożywczy.pl Małgorzata Cebelińska, menadżer Działu Handlu Zagranicznego SM Mlekpol.


Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 22-09-2017, 11:40
Małgorzata Cebelińska /fot. Mlekpol

- Po latach doświadczenia mogę przyznać, że zespół Mlekpolu nauczył się tych zasad, które realizuje bez zastrzeżeń a nasi Partnerzy w Izraelu są ze współpracy bardzo zadowoleni. Krótko mówiąc problem okazał się dla nas wyzwaniem – mówi Małgorzata Cebelińska.

Zaznacza, że Mlekpol ma bardzo pozytywne doświadczenia w sprzedaży swoich produktów na rynek izraelski. - Pracujemy od lat z kilkoma sprawdzonymi dystrybutorami, którzy dbają i sukcesywnie rozwijają sprzedaż naszych produktów na tym rynku – dodaje menadżer Działu Handlu Zagranicznego SM Mlekpol.

Zapytana czy polskie placówki jakoś pomagają eksporterom, powiedziała iż Mlekpol nie ma żadnych doświadczeń w tym zakresie. - Największy popyt w Izraelu jest na produkty mleczarskie przede wszystkim o długim okresie przechowywania, ale wiem również o zwiększonym popycie na wołowinę, grzyby i różnego typu konserwy – mówi Małgorzata Cebelińska. -Jeśli chodzi o produkty mleczarskie to największy ich import jest właśnie z Polski natomiast wołowina jest importowana do Izraela z Ameryki Południowej, a ryby z Chin, Kenii i Chile… - dodaje.

© Portal Spożywczy 2019-05-23 17:37:26