Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Jeronimo Martins rusza z nową strategią dot. "wizualnej tożsamości"

Jeronimo Martins ogłasza nową strategię dotyczącą swojej „wizualnej tożsamości”. Grupa przedstawiła nowe logo, które „przekazuje cel grupy, jakim jest skupienie się na przyszłości i na wzroście”.


Autor: www.dlahandlu.pl
Data: 28-09-2017, 15:46
fot. materiały prasowe

- Poprzednia tożsamość została zaprojektowana w 2003 r., obecna Grupa JM różni się znacznie od tamtej. Przez czternaście lat powstała międzynarodowa grupa, skupiona na branży spożywczej i zdecydowana kontynuować rozwój. Nasza wizualna tożsamość przestała odzwierciedlać rzeczywistość naszej marki. Obchody 225-lecia były idealnym momentem na zmianę – mówi Sara Miranda, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej grupy.

Jeronimo zaprosiło cztery agencje, dwie z Portugalii i dwie z Anglii, do zaproponowania rebrandingu grupy. Żadna z nich nie współpracowała wcześniej z marką Jeronimo. Do współpracy ostatecznie zaproszono jedną z nich – pochodzącą z Anglii agencję The Partners. Jej propozycja spodobała się najbardziej, ponieważ przedstawiała równowagę pomiędzy tradycją a nowoczesnością.

- Nowe logo Jeronimo Martins ma silną i charakterystyczną typografię. Dzięki graficznemu projektowi ostrego akcentu na litery "o", przekazuje cel grupy, jakim jest skupienie się na przyszłości i na wzroście – czytamy w komunikacie Jeronimo Martins.

Więcej na dlahandlu.pl.

© Portal Spożywczy 2019-11-15 14:39:43