Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Sieć Intermarché uruchomiła fanpage na Facebooku

Sieć sklepów Intermarché, działająca w ramach Grupy Muszkieterów, uruchomiła fanpage na Facebooku. Za jego obsługę odpowiadać będzie agencja Get More Social.


Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 02-10-2017, 13:09
fot. Grupa Muszkieterów

– Po wielu analizach oraz dzięki rozwojowi funkcjonalności, jakimi dysponuje dziś Facebook, dojrzeliśmy do tego, aby uruchomić własny fanpage. W ten sposób liczymy na jeszcze lepszy, i co najważniejsze, bezpośredni kontakt z naszymi klientami. Nasz przekaz opierać będziemy na idei „Z polecenia”, aby w efekcie zdobyć zaufanie klientów, przekazywać im rzetelne rekomendacje oraz wprowadzać w przyjazną atmosferę zakupów – mówi Bartłomiej Tarłowski, PR Manager Grupy Muszkieterów.

Odwiedzający profil Intermarché znajdą na nim przede wszystkim treści związane z bieżącą ofertą sklepów, a także kontekstowe porady. Regularnie zamieszczane będą również informacje o specjalnych akcjach, promocjach oraz konkursach – w tym również tych przygotowanych dla klientów z okazji jubileuszu 20-lecia działalności Intermarché w Polsce.

Grupę Muszkieterów w komunikacji z fanami marki na Facebooku wspierać będzie agencja Get More Social. Agencja odpowiada za kreację, produkcję grafik i animacji poradnikowych, a także tworzenie i organizację konkursów tematycznych oraz wsparcie dla akcji wizerunkowych i sprzedażowych klienta.

Grupa Muszkieterów to obecna od 20 lat na polskim rynku sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród”. Zrzesza ponad 300 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. Sieć handlowa Grupy Muszkieterów liczy obecnie 374 supermarkety Intermarché i Bricomarché. 

 

© Portal Spożywczy 2020-01-20 22:48:36