Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Stokrotka w grudniu 2017 r. otworzyła 25 sklepów

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 03-01-2018, 15:13
fot. materiały prasowe Stokrotki

Sieć handlowa Stokrotka osiągnęła w grudniu 2017 roku wstępne wyniki sprzedaży towarów na poziomie 251 mln zł i były one wyższe od osiągniętej sprzedaży towarów w grudniu 2016 roku o ok. 11,9% - informuje Emperia Holding.

Przychody ze sprzedaży towarów za okres październik-grudzień wyniosły 682 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2016 roku o 11,4%. Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-grudzień wyniosły 2 518 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2016 roku o 8,4%. - podaje Emperia Holding.
 
W grudniu 2017 roku sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki wzrosła o około 5,2% w porównaniu do grudnia 2016 roku, natomiast LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres październik-grudzień 2017 roku wzrósł o około 5,5% oraz za okres styczeń-grudniu 2017 roku wzrósł o około 2,8% w porównaniu do analogicznego okresu 2016 roku.

Sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki w grudniu 2017 roku wzrosła o około 6,5% w porównaniu do grudnia 2015 roku, wzrost LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres październik-grudzień 2017 roku wyniósł o 7,2% oraz za okres styczeń-grudzień 2017 roku w porównaniu do analogicznego okresu 2015 roku wyniósł około 7,4%.
 
W grudniu 2017 roku otworzono 25 sklepów: 6 supermarketów Stokrotka, 6 marketów Stokrotka i 13 sklepów franczyzowych. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 8,0 tys. mkw: 2,8 tys. mkw w supermarketach Stokrotka, 1,6 tys. mkw w marketach Stokrotka, 3,6 tys. mkw w sklepach franczyzowych. Łączna liczba sklepów na koniec grudnia 2017 roku wyniosła 437. Natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec grudnia 2017 roku wyniosła 191,0 tys. mkw. - informuje Emperia Holding.

© Portal Spożywczy 2018-04-25 09:11:11