Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Gourmet Foods: W 2018 roku będziemy poszerzać nasze portfolio produktowe

– Rok 2017 to kolejny rok pozytywnych zmian dla Gourmet Foods, których wyznacznikiem jest między innymi ponad 5% wzrost obrotów rok do roku oraz umocnienie pozycji firmy zarówno na rynku detalicznym, jak i gastronomicznym – powiedział serwisowi portalspozywczy.pl Piotr Witomski, członek zarządu Gourmet Foods.


Autor: Jakub Szymanek / portalspozywczy.pl
Data: 09-01-2018, 12:13
fot. materiały prasowe

Gourmet Foods, dystrybutor herbat Dilmah, pozytywnie ocenił swoje działania w minionym roku.

– Rok 2017 to kolejny rok pozytywnych zmian dla Gourmet Foods, których wyznacznikiem jest między innymi ponad 5% wzrost obrotów rok do roku oraz umocnienie pozycji firmy zarówno na rynku detalicznym, jak i gastronomicznym. Obserwujemy zmianę trendów i staramy się aktywnie uczestniczyć w rozwoju rynku herbaty, jak i kawy. Świadczą o tym zrealizowane przez nas w 2017 roku aktywności m.in. kontynuacja Dni Herbaty - akcji, której główną ideą jest promowanie bogactwa smaków, jakości oraz kultury picia tego uwielbianego przez Polaków napoju. Kolejnym krokiem w naszych aktywnościach był udział w wybranych wydarzeniach gastronomicznych, co pozwoliło na przedstawienie Gourmet Foods nie tylko jako dystrybutora marek Dilmah, Saquella i Fabbri, ale także jako profesjonalnego dostawcę produktów i usług w gastronomii w Polsce – tłumaczył Piotr Witomski, członek zarządu Gourmet Foods.

Spółka w nowym roku planuje między innymi poszerzenie swojego portfolio produktów.

– W 2018 roku wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów będziemy poszerzać nasze portfolio produktowe, niezmiennie proponując naszym klientom produkty najwyższej jakości. Jednocześnie chcemy pogłębiać znajomość Gourmet Foods jako profesjonalnego dostawcy produktów i usług do gastronomii poprzez pokazywanie kompleksowości naszej oferty – powiedział Piotr Witomski.

– Coraz bardziej widoczne staje się dążenie konsumentów do szukania informacji o produktach dostępnych na sklepowych półkach. Dlatego też bardzo ważne będzie dla nas wspieranie i promowanie edukacji na temat herbaty i kawy. Zamierzamy kontynuować dotychczasowe działania edukacyjne poprzez warsztaty w naszym warszawskim lokalu Herbata i Kawa na ul. Waryńskiego 28 – dodał członek zarządu Gourmet Foods.

© Portal Spożywczy 2019-08-20 06:15:14