Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Zott: Sprawdzamy czy parodie reklam Jogobelli nie naruszają naszych praw autorskich

W sieci pojawiają się parodie motywu muzycznego z reklam jogurtów Jogobella. Ich autorami są głównie dzieci. - Sprawdzamy, czy parodie nie naruszają naszych praw autorskich - odpowiada portalowi Wirtualnemedia firma Zott Polska, produkująca Jogobellę. Zdaniem ekspertów, w tym przypadku raczej nie ma mowy o sytuacji kryzysowej, a wizerunek marki jest niezagrożony.


Autor: Wirtualnemedia
Data: 08-04-2018, 11:01
fot. materiały prasowe

Od kilkunastu dni w sieci pojawiają się filmiki będące parodią piosenki z reklam jogurtów Jogobella. Utwór ten od lat funkcjonuje w komunikacji marketingowej marki.

W aplikacji Musical.ly, której użytkownicy to głównie dzieci w wieku od 7 do 12 lat, jest już kilkaset klipów z tagiem "jogobella" - to głównie parodie piosenki z reklamy. Również na YouTube można znaleźć wiele prześmiewczych, amatorskich filmów z wykorzystaniem jingle'a z reklam Jogobelli. Teksty wyśmiewają reklamowane cechy jogurtów. - Sprawdzamy, czy parodie nie naruszają naszych praw autorskich. Z uwagi na to, że filmiki wpuszczone do sieci są wykonane głównie przez dzieci, nie traktujemy tego w kategorii złych zamiarów. Jogurty, które produkujemy, mają czysty skład i w pełni zgodny z deklaracją i komunikacją marketingową, dlatego też nie obawiamy się negatywnych skutków działań autorów filmików - informuje w przesłanym portalowi Wirtualnemedia.pl oświadczeniu firma Zott Polska.

Czytaj więcej na: Wirtualnemedia.

 

© Portal Spożywczy 2019-11-13 01:21:00